Inlägg från: Anonym (saknar sex) |Visa alla inlägg
  • Anonym (saknar sex)

alltid kåt men får aldrig ligga.

hej, undrar vad jag gör för fel? jag är en 30-årig hetro kille som tänder på kvinnor som är äldre än mig.
    mitt "problem" är att jag alltid är kåt men aldrig får ligga! jag har provar på både dejtingsidor och sexsajter utan framgång. så jag undrar om ni har tips på vad jag kan göra eller kanske rent av hjälpa mig?

• Svar på tråden alltid kåt men får aldrig ligga.
  • Anonym (saknar sex)

jag tänker att det kan börja som en kk, skulle det sedan leda till en seriös relation så är jag öppen för det.

• Anonym (saknar sex)
    Kirenaj68 skrev 2024-12-04 17:40:32 följande:
    Är det en KK eller en seriös relation du sökerjag tänker att det kan börja som en kk, skulle det sedan leda till en seriös relation så är jag öppen för det.
  • Anonym (saknar sex)
    Anonym (Sexig nog?) skrev 2024-12-04 18:07:08 följande:

Är du tillräckligt attraktiv, utseendemässigt och i social status etc, för att medelålders kvinnor ska tycka att du är värd att inleda en kk-relation med?

jag kan ju inte svara på om andra ser mig som attraktiv, men dom gångerna man chattat med ngn och dom sett bilder på mig har dom ju sagt att man är söt, fin snygg mm. men när man väl börjat bestämma träff och sånt så tar deliksom stopp pch det blir tyst från deras sida
  • Anonym (saknar sex)
    Anonym (Kk) skrev 2024-12-04 18:10:55 följande:

Kk är inte för alla. Vad har du som gör dig till en bra kk? Vilken erfarenhet har du sedan tidigare? Ålder får du gärna nämna, antar du inte är tonåring.

hade du läst hela inlägget hade du sett åldern. 
    och vad som gör mig till en bra kk är svårt att svara på, liksom det som kan vara en bra kk för dig, kan ju vara dålig kk för en annan.
Svar på tråden alltid kåt men får aldrig ligga.