• Anonym (S)

Går sönder

Anonym (Ännu en tråd utan info) skrev 2024-12-03 20:19:51 följande:
    Har inte påstått att TS ljuger. Allt jag gjort är att fråga vad hon skrev. Är det förbjudet eller? Jag försöker undvika att dra förhastade slutsatser och vill ha mer information från TS, men tror inte att jag kommer att få det.
    Nej, men det är inte så relevant med tanke på det större problemet. Varför försöka lösa problemet med att de är osams när ts bara borde lämna honom?

Tycker du fortfarande att det verkar som att ts pojkvän kanske inte är kontrollerande förresten?
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:20:50 följande:
    Kolla!!!! TS var hel nog att svara på på våra inlägg helt själv. Vi behövde inte dig. 
    Förklara vad du menar med dessa inlägg, var tar du dessa antaganden ifrån?
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 19:50:24 följande:
    Går sönderÅh nej, vad är denna hemska kontrollen han kom nu med? Var det att du ej fick hänga med någon ny kille du börjat prata med på jobbet? 
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:07:26 följande:

Så återigen TS, om vad startade du bråk och varför påstår du att han är kontrollerande? 

• Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:25:48 följande:
    Förklara istället hur du vet att det är kontrollerande beteende när du inte ens vet vad fan som hände.
    Jag litade på ts omdöme. Påstår du att han inte är kontrollerande?

Förklara var du drog dina slutsatser ifrån kring att ts vill umgås med andra killar och att det är hon som startar bråk.
  • Anonym (S)
    Anonym (Ännu en tråd utan info) skrev 2024-12-03 20:25:10 följande:
    Ingen aning ärligt talat. Om hon är en sån som lägger upp sexiga bilder och jagar manliga följare, så kanske han har en poäng.
    Läs inlägg 25 igen. Tycker du att det låter som att det han gör är ok?
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:36:59 följande:
    Sluta projicera när du är här inne.

TS överlever mina inlägg, och nu kan vi se till att ge hon hjälp. 

Så fort som du slutar tro att du kan tysta någon öht här inne.. 
    Så först ska du mobba ts men nu duger det plötsligt att hjälpa till...? Hur har du tänkt hjälpa ts?
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:44:19 följande:
    Enda mobbaren här inne är du som jag kan se det. Försöker tysta inte bara oss utan även TS utan att ha det minsta kött på benet..

TS förstod ju till och med bättre än dig att det kan vara bra att dela med sig lite mer intel. 

Hur jag har tänkt att hjälpa TS är att säga det där är inget mera än problem och hon bör akta sig.

Jag kan börja skriva såna inlägg sekunden som ni två bölingar slutar bitcha om "en ton ni tyckt jag tatt i mina inlägg". För jag löste just problemet. 
    Jag har inte försökt tysta ts och jag säger ifrån för att du är elak mot ts. Du får kalla det vad fan du vill.

Men vad bra att du äntligen kan fatta det jag skrev redan i första inlägget..... Obestämd
  • Anonym (S)
    Anonym (Ännu en tråd utan info) skrev 2024-12-03 20:50:33 följande:
    Tycker som jag skrivit tidigare att det är svårt att veta, eftersom jag inte vet vad du skrev. Men i allmänhet så tycker jag verkligen det. Män behöver ofta lite space. De går till sin grotta. Ge honom lite tid och se vad som händer.
    Varför ska ts försöka laga relationen med en kontrollerande person? Det är väl enda anledningen till att ge space, annars är det lika bra ts gör slut.
  • Anonym (S)
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 21:03:58 följande:

Men hur många dagar kan en man vara så här tyst? Det har endast gått en dag och det dödar mig.

Många dagar. Han kan straffa dig i veckor om han känner för det, men om han är "smart" så kommer han att se till att ni har kontakt inom max 14 dagar.
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:55:22 följande:
    Det är en bedömning jag kan göra nu när jag har lite kött på benet. Inte en bedömning som du gör bara för att det handlar just om män.
    Det är inte frågan om kön utan om ett kontrollerande beteende.
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:13:09 följande:
    Så om en kvinna slutar svara mig för att jag ihärdigt påstår att jag måste hänga med hennes bff hela kvällarna, helst av allt helt utan henne. Då är det inte självbevarelsebedrift från hennes sida? Det är ett kontrollerande beteende...

Perfekt, då kan jag också börja köra med den ursäkten till nästa tjej. 
    Är det vad ts har sagt till den här killen?
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:22:26 följande:
    Du hade ingen som helst aning om vad konversationen faktiskt gällde innan TS yttra det. Så det är precis det du faktiskt tänker. 
    Varför låtsas du som att ts säger sånt till killen?
  • Anonym (S)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:50:51 följande:
    Det svarade jag ju på där uppe! Duger inte svaret till dig? 

Nejmen fan ärligt talat jag tror jag du har rätt! Det ÄR kontrollerande beteende av killar att säga att hon inte får umgås med några manliga vänner på egen hand som försöker sätta på henne.

Liksom det är kontrollerande av kvinnor att säga att pojkvännen inte får ta en drink med någon härlig tjej från tinder. 
    Nej, det duger inte att du försöker skylla dina uttalanden på mig.

Vem säger att de försöker sätta på henne?

Är man i en relation så nej, då går man inte på Tinder-dejter.
  • Anonym (S)
    Anonym (G) skrev 2024-12-04 11:28:06 följande:

Han har hört av sig med provokationer och vill att vi ses och säger att jag ska vara redo.

Antingen är det ett hot att det är lika bra att du hör dig redo inför hans reaktioner mot dig (aggressiva sådana så klart) eller så menar han att du typ ska stå i givakt och vara redo att släppa allt när han säger att ni ska ses. NEJ!!

Skriv till honom att du respekterar dig själv för mycket för att bli behandlad på det här sättet, att det är slut, att du kommer att bryta all kontakt och vill bli lämnad ifred. Sedan blockar du honom, för han kommer annars fortsätta. Var beredd på att han kanske försöker söka upp dig i hemmet, i så fall håller du dörren låst och svarar ingenting om han ropar i brevinkastet eller liknande.
  • Anonym (S)
    Anonym (G) skrev 2024-12-05 22:36:45 följande:

Vi träffades och pratade. Han var lugn och pratade lugnt. Vet inte hur jag ska definiera denna kille.

Manipulativ.
  • Anonym (S)

Vad sas om allt han utsätter dig för?

• Anonym (S)
    Anonym (G) skrev 2024-12-08 00:00:20 följande:

Tror han börjat igen. Vi skulle testa på ett isbad och då nämnde han att om han vinner så får han bestämma något och om jag vinner så bestämmer jag något. Jag nämnde att jag inte vill slå vad om något för jag vet inte vad han menar och då säger han att han inte har lust längre... med vinna menade han vem som överlever och han vet att jag alltid fryser och sannerligen inte kommer klara det.

Sjuka spel han håller på med... Bra att du börjar inse vad han håller på med. När ska du bryta med honom?
Svar på tråden Går sönder