• Anonym (J)

Går sönder

Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:03:39 följande:
    Vem utom du här har fått för sig att hon ligger ner... Hade du varit lika uppkäftig om det var en kille som satt och "böla" om  något "kontrollerande beteend" för att hans flickvän inte låter han få träffa tjejer?
    Ingen har sagt att ts tråd handlar om det ens utan det var ett hitta på. Håll tyst.
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:25:48 följande:
    Förklara istället hur du vet att det är kontrollerande beteende när du inte ens vet vad fan som hände.
    Tystnar man så gör man det för att kontrollera 

Är det så du brukar göra eller varför så känsligt? 
  • Anonym (J)
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 20:24:51 följande:

Kan ni sluta tjaffsa om orelevanta saker. Jag har skrivit och jag mår inte bra.

Ts, tycker du om dig själv? Du behöver vara din bästa vän nu. Ät något. Du behöver det.

Hur länge har ni varit tillsammans? 

• Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:33:20 följande:
    Kallas att få ut lite mera information. Knip igen din lilla käft själv, du bestämmer inte vad folk säger. 
    Ta ut din ilska på nåt annat än oskyldigt folk på ett forum. 
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 20:35:24 följande:
    Är du dum i huvudet eller.. Kanske tycker du jag låter som en som mest är tyst? 
    Anmält dina inlägg 
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:46:28 följande:
    Är det därför du sitter och är tyst nu, så länge du inte hotar rakt ut? Och varför försökte du att sätta dig på TS?

Inte okej för andra att ställa TS lite djupgående frågor, men självklart okej att DU gör det? Och du är vem?
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:48:00 följande:
    Pinsamt inlägg värre, alla kan vi nog räkna ut vad du håller på med. Även när du är tyst och inte skriver. Vi liksom förväntar oss inget "högre" beteende när det kommer just från dig. 

Eh, jag har skrivit typ två inlägg i hela tråden. Så du skriver nog till fel person nu.
  • Anonym (J)
    Anonym (T) skrev 2024-12-03 21:50:51 följande:
    Det svarade jag ju på där uppe! Duger inte svaret till dig? 

Nejmen fan ärligt talat jag tror jag du har rätt! Det ÄR kontrollerande beteende av killar att säga att hon inte får umgås med några manliga vänner på egen hand som försöker sätta på henne.

Liksom det är kontrollerande av kvinnor att säga att pojkvännen inte får ta en drink med någon härlig tjej från tinder. 
    När skrev ts att hon hade gjort detta då? Eller är det något du hittat på.
  • Anonym (J)
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 20:18:00 följande:

Han kontaktar mina vänner. Han går igenom mina följare och säger han ska fråga de varför de följer mig. Om jag inte har nät ibland ute, kan vara dålig i skolan ibland så blir han suspekt. Osv osv och igårnatt eskalerade det och idag pratar vi inte

Det här har ts sagt. Ingenting annat. Lägg av med dina påhitt
  • Anonym (J)

Ts kille är helt klart kontrollerande och ingen hon bör vara med. 

Svar på tråden Går sönder