Inlägg från: Anonym (Ännu en tråd utan info) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ännu en tråd utan info)

Går sönder

Vad skrev du då? Vad bråkade ni om?

Anonym (G) skrev 2024-12-03 19:31:33 följande:

Han kontrollerar mig och vi bråkade om det och idag pratar vi inte.

Du har fortfarande inte lyckats svara. Vad skrev du????
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 19:44:15 följande:
    Det kvittar.
    Verkligen inte.
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 19:52:09 följande:
    Vad ts skrev i meddelandet kvittar. Hon har en kontrollerande pojkvän som utsätter henne för psykisk misshandel. Hade du tänkt skuldbelägga henne beroende på vad hon skrev i meddelandet, eller vilken betydelse har det för det riktiga problemet?
    TS har i vanlig ordning inte förklarat på vilket sätt han kontrollerar henne. Eller någon annan information. Så nej, jag köper det inte rakt av och jag är nyfiken på vilken typ av meddelande hon skickat. Det behövs mer information innan man börjar skrika om psykisk misshandel.
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:12:53 följande:
    Om en person känner sig kontrollerad så lär det vara sant. Varför utgå från att ts ljuger eller inte fattar sin egen situation?
    Har inte påstått att TS ljuger. Allt jag gjort är att fråga vad hon skrev. Är det förbjudet eller? Jag försöker undvika att dra förhastade slutsatser och vill ha mer information från TS, men tror inte att jag kommer att få det.
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:21:21 följande:
    Nej, men det är inte så relevant med tanke på det större problemet. Varför försöka lösa problemet med att de är osams när ts bara borde lämna honom?

Tycker du fortfarande att det verkar som att ts pojkvän kanske inte är kontrollerande förresten?
    Ingen aning ärligt talat. Om hon är en sån som lägger upp sexiga bilder och jagar manliga följare, så kanske han har en poäng.
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:28:11 följande:
    Läs inlägg 25 igen. Tycker du att det låter som att det han gör är ok?
    Det var det inlägget jag syftade på. Vilka är dessa följare? Om det bara är folk som gillar hennes bilder kan jag helt förstå honom.

Men nu vill ju inte TS att vi ska tjafsa, så vi släpper det.
    Anonym (J) skrev 2024-12-03 20:31:01 följande:
    Tystnar man så gör man det för att kontrollera 

Är det så du brukar göra eller varför så känsligt? 
    Så behöver det verkligen inte vara. Man kanske fortfarande är förbannad. Eller ledsen. Och behöver tid att tänka. Vem har gjort TS till chef över när kommunikationen ska återupptas. Bättre att ge lite space, så kan man diskutera bättre när känslorna lugnat sig.
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 20:46:48 följande:

Så det är normalt att han ignorerar mig sedan igår för att han behöver tid att "tänka"

Tycker som jag skrivit tidigare att det är svårt att veta, eftersom jag inte vet vad du skrev. Men i allmänhet så tycker jag verkligen det. Män behöver ofta lite space. De går till sin grotta. Ge honom lite tid och se vad som händer.
    Anonym (S) skrev 2024-12-03 20:54:22 följande:
    Varför ska ts försöka laga relationen med en kontrollerande person? Det är väl enda anledningen till att ge space, annars är det lika bra ts gör slut.
    Jag har inte sagt att hon ska laga relationen. Jag har sagt att du hon ska ge honom lite space och se vad som händer. Hon verkar ju inte vilja göra slut. Och du kan väl låta mig ge de råd som JAG tycker är rätt. Ingen har facit här. TS får väl själv bestämma vilka råd hon lyssnar på och inte.
    Anonym (G) skrev 2024-12-03 21:03:58 följande:

Men hur många dagar kan en man vara så här tyst? Det har endast gått en dag och det dödar mig.

Går ju inte att svara på. Kanske hör han av sig ikväll, kanske aldrig igen. Vill du fortsätta att vara tillsammans med honom?
    Anonym (G) skrev 2024-12-04 13:24:22 följande:
    Vad menar han med att jag ska vara redo?
    Har du frågat honom? Håller med om att detta låter som ett hot.
    Anonym (G) skrev 2024-12-04 16:25:55 följande:

Jag som trodde han visade vissa grejer för han är kär.

Det hjälper inte att skriva kryptiska enstaka meningar.
Svar på tråden Går sönder