Inlägg från: felicityporter |Visa alla inlägg
  • felicityporter

Gift ex. Menar han allvar?

Anonym (Tiny) skrev 2024-12-04 01:45:04 följande:

Han skriver att han inte kan skilja sig nu för att barnen är så små. Jag bad honom lämna mig ifred, blockade hans nummer och social media och nu har jag ångest.

Bra att du blockade honom! Han vill bara knulla, inget annat.
  • felicityporter
    Anonym (Tiny) skrev 2024-12-06 05:59:52 följande:
    Anonym (Du verkar så fin) skrev 2024-12-06 05:17:20 följande:

TS du skriver själv lite var felet ligger hos dig, du JÄMFÖR med honom gör INTE det försök jobba med dig själv sen gå vidare 

Förlåt men det är så svårt att inte jämföra. Han är 190 lång, muskulös, nu har han fått lite mage men det hade han inte då, världens sötaste smile helt perfekta tänder han kallade det mäklarleende och att alla mäklare har det. Jag var o är väldigt attraherad av honom :(

Killar jag pratar med nu är inte sådär alls. De har lätt autism och är högstadielärare i kemi och fysik. De ser inte bra ut och har inte sådan humor eller charm. Jag känner ingen dragning till någon annat än han verkar trevlig :(    

Ursäkta mig TS, men du låter ruskigt ytlig när jag läser dina inlägg där du beskriver hur perfekt denna killen var. Killen verkar vara en genomfalsk och rutten idiot, trots det hyllar du honom till skyarna pga hans ?modellutseende? och genom raderna läser jag att du också uppskattade hans s.k. ?charm? (vilket jag ser som hans sliskiga manipulativa sida).
    Jag tror du satt den här snubben på en piedestal han inte förtjänar att sitta på. Dessa killar du beskriver med lätt autism och kemilärare är säkert 1000 gånger bättre på alla sätt och vis och skulle få vilken tjej som helst betydligt lyckligare än den sliskiga killen du pratar om.
Svar på tråden Gift ex. Menar han allvar?