Anonym (Tiny) skrev 2024-12-03 14:52:27 följande:
Anonym (Separerad) skrev 2024-12-03 14:32:21 följande:
Så länge han inte har lämnat sin fru så är det sannolikt bara en tur i sänghalmen han vill åt. Han chansar på att du fortfarande är intresserad av honom.
Jag är separerad och har återknytit kontakten med ett ex men han hörde inte av sig förrän han och exfrun separerat och hon flyttat ut.
Jag är kluven...Han är väldigt snygg. Det säger jag inte bara för att jag är kär i honom utan objektivt. Lång, muskulös...Han har fått grått hår nu men ändå jättesnygg. Så han hade ju kunnat vänstra med någon annan, lätt. (Nån som inte är handikappad) Så varför mig i så fall?
Men samtidigt vet jag ju hur han är, han vill 3-4 ggr om dagen och det ville jag med när vi var tillsammans men det är inte normalt behov. Det visste jag inte när vi blev ihop jag var bara 18 då men jag har fattat att det är absolut inte normalt vi var ihop i 6 år och ville ändå så mycket. han är översexuell det vet jag.
Han kontaktar dig för han vet att du sannolikt är tillgänglig på hans villkor. Att du inte kommer att ställa några jobbiga frågor eller jobbiga krav på honom.
Är det stor ålderskillnad mellan er? Om du var ung när ni träffades så kan även det spela in.