Inlägg från: Anonym (Tiny) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tiny)

Gift ex. Menar han allvar?

Min expojkvän, och jag kom aldrig riktigt över honom. Det har gått 7 år sedan dess.

Han träffade och gifte sig med en annan tjej. Men nu har han börjat höra av sig via sms och han skriver saker som att han gjorde världens miss när han lämnade mig för henne och att han saknar mig och han borde gift sig med mig. Mycket om krav o förväntningar från hans föräldrar och att han aldrig störde sig på mitt handikapp eller att jag är så mycket yngre än honom det var hans föräldrar... och att han borde vågat satsa på mig oavsett. Att han älskar mig och jag är perfekt precis som jag är. 

Jag har inte vågat ses för jag vet att jag inte hade kunnat hålla mig. Kan han vara seriös eller vill han bara kn...?

• Svar på tråden Gift ex. Menar han allvar?
  • Anonym (Tiny)
    Anonym (M) skrev 2024-12-03 14:27:38 följande:

Antagligen det senare. 

Anonym (Separerad) skrev 2024-12-03 14:32:21 följande:

Så länge han inte har lämnat sin fru så är det sannolikt bara en tur i sänghalmen han vill åt. Han chansar på att du fortfarande är intresserad av honom. 

Jag är separerad och har återknytit kontakten med ett ex men han hörde inte av sig förrän han och exfrun separerat och hon flyttat ut.

Anonym (Prat) skrev 2024-12-03 14:32:43 följande:

Om han menar allvar, så gissar jag att han lämnat henne? Om inte, så nej, då är det nog bara prat.

Jag är kluven...Han är väldigt snygg. Det säger jag inte bara för att jag är kär i honom utan objektivt. Lång, muskulös...Han har fått grått hår nu men ändå jättesnygg. Så han hade ju kunnat vänstra med någon annan, lätt. (Nån som inte är handikappad) Så varför mig i så fall?

Men samtidigt vet jag ju hur han är, han vill 3-4 ggr om dagen och det ville jag med när vi var tillsammans men det är inte normalt behov. Det visste jag inte när vi blev ihop jag var bara 18 då men jag har fattat att det är absolut inte normalt vi var ihop i 6 år och ville ändå så mycket. han är översexuell det vet jag.

• Anonym (Tiny)
    Fjäril kär skrev 2024-12-03 14:50:00 följande:

Han undrar om du är tillräckligt korkad för att tro på hans bullshit och vilja ligga med honom.

Fråga om han lämnat sin fru . Då vet du vad han är ute efter. Allt som inte är ett klart ja på den frågan är ett solklart nej...

Jag vill tro på hans bullshit och jag vill ligga med honom:(  Jag tänker på honom varje dag och tänker på honom när jag onanerar :( 
  • Anonym (Tiny)
    Anonym (Separerad) skrev 2024-12-03 14:56:30 följande:
    Han kontaktar dig för han vet att du sannolikt är tillgänglig på hans villkor. Att du inte kommer att ställa några jobbiga frågor eller jobbiga krav på honom. 

Är det stor ålderskillnad mellan er? Om du var ung när ni träffades så kan även det spela in. 
    Jag var 18 han 32 när vi träffades först så 14 års skillnad,  men hans fru är bara 3 år äldre än mig.
    Anonym (Patricia) skrev 2024-12-03 15:12:00 följande:
    Även om du vill ligga med honom betyder inte det att han tänker lämna sin fru. 
    Det har han klart och tydligt faktiskt sagt i den informationen du har fått. Han har förväntningar på sig och dom går före dig. 
    :( Du har nog rätt. Tyvärr :(
  • Anonym (Tiny)
    Anonym (Separerad) skrev 2024-12-03 15:19:24 följande:
    32 år och kunde in6säga ifrån till sina föräldrar om att det var dig han ville ha???? Låter som usla bortförklaringar där han inte tar något som helst ansvar för sina egna val i livet. 

Vad ser dessutom en 32-åring i en 18-åring?
    Anonym (Prat) skrev 2024-12-03 18:31:15 följande:

Är det du som är kortväxt och han skämdes för att vara ihop??

Ja.

• Anonym (Tiny)
    Anonym (Reality check) skrev 2024-12-03 18:51:05 följande:
    Försök hitta någon som inte har en sex-fetisch som han skäms för. Dessutom är du ett barn i jämförelse mtp åldersskillnaden, han är sjuk i huvudet.
    Tror de flesta som är intresserade av mig bara bockar av från en bucketlist :( Men vi var ändå ihop i 6 år. Inte helt officiellt, så träffade inte hans föräldrar, och bara 2 av hans vänner men jag hade tålamod och tänkte att det släpper och när vi var utomlands kallade han mig sin fru till hotellpersonal, restaurang osv. Kysste mig helt öppet.

Det var rätt mycket fetish...Han kallade mig saker som miniatyrprinsessa och annat men jag störde mig inte på det jag kände mig sexig och vacker med honom
    Anonym (Prat) skrev 2024-12-03 18:56:18 följande:
    Hoppas du får hjälp att komma över din besatthet innan han sårar dig ännu mer. Men så kommer det ju inte att bli. Du kommer ju att ligga med honom.

Jag blev besatt av honom direkt när vi möttes. Så snygg och han kom fram till MIG trots att han förmodligen kunde få vem som helst där. Jag började stamma när vi pratade och han sa du rodnar och lutade sig ner och pussade mig på pannan och det kändes som jag skulle få orgasm. 

Men träffar jag honom inte kommer jag inte ligga med honom. Så skall nog skriva att om han är ärlig så skiljer han sig.
  • Anonym (Tiny)
    Anonym (Reality check) skrev 2024-12-03 20:41:47 följande:
    Så nu är ts hur gammal då? 25 eller 31? Och han 14 år äldre än henne.
    31. 
  • Anonym (Tiny)

Han skriver att han inte kan skilja sig nu för att barnen är så små. Jag bad honom lämna mig ifred, blockade hans nummer och social media och nu har jag ångest.

• Anonym (Tiny)
    Anonym (Kära TS) skrev 2024-12-04 11:55:45 följande:
    BRA! Skål

Du är värd bättre behandling - ditt dagliga mantra.
    Han behandlade mig bra...delvis. Fick mig att känna mig sexig och trygg. Jag simmar inte särskilt bra men han höll mig alltid så jag kunde bada i djupt vatten. Han lyfte alltid upp mig eller bar mig..sånt är lite tabu för oss viktigt att vara självständig men jag gillade när han gjorde det. 

Gav mig alltid komplimanger, små presenter. Gav mig gulliga smeknamn som kanske låter lite fetisch/förnedrande/sexualiserade men som jag gillade (från honom) kysste mig ofta, rörde vid mig, älskade med mig  :( kunde lyfta upp mig upp över huvudet och hålla mig där så det kändes som jag svävade eller flög för att sedan pussa mig på magen...såna saker.
  • Anonym (Tiny)
    Anonym (Prat) skrev 2024-12-04 20:01:30 följande:
    Fast det är inte att behandla dig bra. Han levde ut sin fetish.
    Ja en del av det där är... lite udda, fel, osv. Men det kändes inte förnedrande med honom.

Och sexet, numera känner jag bara lust när jag har ägglossning resten av månaden inte alls. Med honom ville jag hela tiden oavsett. Det räckte att han kysste mig, lyfte mig osv. Jag var nog likadan som honom med det. Jag tror aldrig jag kommer ha den känslan för någon annan :(
  • Anonym (Tiny)

Fy vad pissigt jag mår :(

• Anonym (Tiny)
    Spy skrev 2024-12-05 19:34:51 följande:

Den kommer TS när du själv tillåter dig att gå vidare och släppa homom och bli kär på nytt 

Jag har försökt. Det här kommer låta ytligt men andra killar som är intresserade av mig ser inte ut som honom. Han är filmstjärnesnygg så det blir så svårt när jag jämför.
  • Anonym (Tiny)
    Lynx123 skrev 2024-12-05 22:48:22 följande:
    Ja det låter ytligt. Det är kanske därför.som du fastnat i ett tänk där han kan vara hur creepy som helst men du ändå tycker att han är något att hänga i julgranen. Försök komma ur det sättet att tänka. Sök hjälp. 
    Anonym (Du verkar så fin) skrev 2024-12-06 05:17:20 följande:

TS du skriver själv lite var felet ligger hos dig, du JÄMFÖR med honom gör INTE det försök jobba med dig själv sen gå vidare 

Förlåt men det är så svårt att inte jämföra. Han är 190 lång, muskulös, nu har han fått lite mage men det hade han inte då, världens sötaste smile helt perfekta tänder han kallade det mäklarleende och att alla mäklare har det. Jag var o är väldigt attraherad av honom :(

Killar jag pratar med nu är inte sådär alls. De har lätt autism och är högstadielärare i kemi och fysik. De ser inte bra ut och har inte sådan humor eller charm. Jag känner ingen dragning till någon annat än han verkar trevlig :(    

Svar på tråden Gift ex. Menar han allvar?