• vi48

Sexleksak

Hej tänkte köpa en sexleksak i julklapp till kvinnan i mitt liv som är runt 45. Kan man få något tips.  😀
    Gärna bild eller artikel nummer 

• Svar på tråden Sexleksak
  • Anonym (Leksaker)
    Anonym (HJ) skrev 2024-12-03 07:40:07 följande:
    Den är grov eller lagom?
    Den är lagom 
  • Anonym (Tipsy)

Den ska ju vara estetiskt tilltalande så en naturtrogen med tydliga ådror och stort ollon, gärna svart.

• Anonym (Leksaker)
    Anonym (Tipsy) skrev 2024-12-03 08:04:43 följande:

Den ska ju vara estetiskt tilltalande så en naturtrogen med tydliga ådror och stort ollon, gärna svart.

Använder du den analt eller musen? 
    Eller du kanske är man och leker med den i rumpan? 
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Leksaker) skrev 2024-12-03 06:51:37 följande:
    Stimulans för klitoris. Många kvinnor som älskar den. Glad
    Satisfyer! Oj, oj, oj... Hon kommer på två röda. Risken är bara att hon föredrar den före dig...
  • Anonym (Leksaker)
    KimLinnefeldt skrev 2024-12-03 14:18:34 följande:
    Satisfyer! Oj, oj, oj... Hon kommer på två röda. Risken är bara att hon föredrar den före dig...
    Min sambo kommer väldigt snabbt med den Glad
  • Anonym (Nej)
    KimLinnefeldt skrev 2024-12-03 14:18:34 följande:
    Alla är olika. Jag har svårt att komma och kommer ibland inte alls med min satisfyer. Sen låter den också som en hel hushållsmaskin ibland, bara det är distraherande.

Nej, jag är inte nöjd med den.
  • Anonym (Nej)

Sen vore det intressant att läsa nåt av er som sätter tumme ner på allting här. Vad är det ni ogillar?

• Anonym (Leksaker)
    Anonym (Nej) skrev 2024-12-03 15:25:45 följande:
    Alla är olika. Jag har svårt att komma och kommer ibland inte alls med min satisfyer. Sen låter den också som en hel hushållsmaskin ibland, bara det är distraherande.

Nej, jag är inte nöjd med den.
    Okej vilken leksak kommer du lättast med? 
  • Anonym (Hh)

Satisfyer, aka the boyfriend-killer 😇

• Anonym (Nej)
    Anonym (Leksaker) skrev 2024-12-03 15:29:12 följande:
    Okej vilken leksak kommer du lättast med? 
    Jag kommer nästan bara med duschen. Jag har börjat ha en sån där dildo med sugpropp med i duschen så det blir dubbel stimulans.

Ibland kommer jag med en liten fingervibrator som jag köpt på Lovestore i Stockholm. Även då ibland med en dildo. Egentligen borde jag köpa en sån där trippelstimulator i inlägg 4, kanske får bli min julklapp :)
  • Anonym (Leksaker)
    Anonym (Nej) skrev 2024-12-03 15:44:43 följande:
    Jag kommer nästan bara med duschen. Jag har börjat ha en sån där dildo med sugpropp med i duschen så det blir dubbel stimulans.

Ibland kommer jag med en liten fingervibrator som jag köpt på Lovestore i Stockholm. Även då ibland med en dildo. Egentligen borde jag köpa en sån där trippelstimulator i inlägg 4, kanske får bli min julklapp :)
    Du verkar ha det härligt i duschen. 
    Men då sätter du upp dildon med sugproppen på väggen och sätter på dig bakifrån och duschstrålen mot klitoris då eller? 

Ja den som stimulerar alla tre anus, fittan och klitoris måste ju vara helt magisk. 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (Leksaker) skrev 2024-12-03 15:50:29 följande:
    Du verkar ha det härligt i duschen. 
    Men då sätter du upp dildon med sugproppen på väggen och sätter på dig bakifrån och duschstrålen mot klitoris då eller? 

Ja den som stimulerar alla tre anus, fittan och klitoris måste ju vara helt magisk. 
    Nej, jag har satt fast dildon på duschgolvet och ridit den. Det blir jobbigt för låren efter en stund, så det är inte optimalt, men. . .
  • Anonym (Nejnej)

Hade inte uppskattat sexleksaker i julklapp. Köp något fint istället som antyder på kärlek och inte sex. Sex leksaker kan du köpa vid annat tillfälle.

• Anonym (Kent)
    Anonym (Leksaker) skrev 2024-12-03 06:51:37 följande:
    Stimulans för klitoris. Många kvinnor som älskar den. Glad
    Min frus favorit.
  • Anonym (BennyLust)
    Anonym (Nejnej) skrev 2024-12-03 21:46:50 följande:

Hade inte uppskattat sexleksaker i julklapp. Köp något fint istället som antyder på kärlek och inte sex. Sex leksaker kan du köpa vid annat tillfälle.

Jag skulle gärna ge min fru raffiga spetsunderkläder i julklapp, men vet hur jobbig hon skulle tycka att jag var. "Till vem är den här presenten då...?"  

Så jag låter bli.
  • Anonym (Leksaker)
    Anonym (Kent) skrev 2024-12-04 07:29:42 följande:
    Min frus favorit.
    Många kvinnors favorit Glad
  • Anonym (Leksaker)
    Anonym (BennyLust) skrev 2024-12-04 17:17:56 följande:
    Jag skulle gärna ge min fru raffiga spetsunderkläder i julklapp, men vet hur jobbig hon skulle tycka att jag var. "Till vem är den här presenten då...?"  

Så jag låter bli.
    Ja spetsunderkläder är så sjukt sexigt. Tungan ute
Svar på tråden Sexleksak