• Anonym (hj)

Frustrerad på dessa gifta/upptagna män

Ja, jag har samma erfarenhet. Jag har män från högstadiet som hör av sig. Hela mitt liv har upptagna män raggat på mig, därav har jag fått lite låg tillit till män överlag, tyvärr.

• Anonym (hj)
    Anonym (Malin) skrev 2024-12-02 21:00:31 följande:

Bor också i en liten stad men känner inte igen det alls. De som raggar är singelmän, ofta frånskilda. Men säger jag tydligt nej är det inga problem och vi kan rentav vara vänner efteråt. Det finns ett undantag, en charmig och snygg svärmorsdröm. Men han raggar å andra sidan på allt, fattar inte att hans fru står ut.

De gifta män jag umgås med håller inte på med sånt.

Jag har en som flörtade med mig i 1.5 år på jobbet. Vi har även setts privat men inte legat eller så. Absolut ingen i hans omgivning tror att han skulle göra något sånt, jag känner ju många av hans vänner och vi känner varandra från två arbetsplatser tidigare, allt jag hör är hur väl han tar hand om sin fru, hur moralisk han är och hur snäll. Han är väldigt lätt att tycka om, men har ingen moral alls när det kommer till vackra kvinnor, det gäller inte bara mig. Han är duktig på att dölja det bara 
  • Anonym (hj)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-12-06 11:14:04 följande:

Skulle gissa att de tycker att du som ensamstående 2 barns mor inte står så högt på dejtingmarknaden och därav är lättare att få till lite oseriöst sex med, typ mer desperat än andra kvinnor som har fler valmöjligheter. 

Du underskattar hur lätt det är för en kvinna att få en man, ensamstående mamma eller inte. Jag menar då seriös relation.
Svar på tråden Frustrerad på dessa gifta/upptagna män