Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Min partner har STOR ...

Anonym (rådmottagestacksamt) skrev 2024-12-02 11:33:51 följande:
    Min partner har STOR ...

Hejsan,

Jag har en sambo som har en stor penis. Vi pratar ungefär 21 CM när han är hård samt en markant grovhet. Tyvärr känner jag att jag har byggt upp en spärr då jag är rädd för att det kommer göra ont om han kommer för långt in vilket har hänt i tidigare fall. Jag är väldigt känslig när han kommer hela vägen in och har berättat detta för honom. Efter vi pratat så är han är respektfull och är försiktig under sexet så det inte ska göra ont. 

Hur ska jag göra för att förminska spärren? Vi har sex 1-2 gånger i veckan och jag som tidigare sett varit väldigt sexuell av mig och haft sex oftare under relationer känner mig nu lite avslagen när det kommer till sex. Jag vågar inte släppa spänningarna med rädsla av att sexet kommer göra ont, och även om jag lyft det så känns det som att jag hindrar mig själv från att ha sex oftare.

Samtidigt som jag vet och har märkt att ju längre tiden gått så har liksom min vagina blivit mer van vid storleken också. Så hur släpper jag denna jobbiga spärr!!

Tricket med stora är att ta det saktare då fittan blir elastisk ju mera upphetsad den är. Att det gör ont betyder bara att du inte än är där.. 

Be han att placera ollonet en bit in bara, och gnugga det rakt över din gpunkt. Ibland får han tränga och se till att töja hela fittan. Och sen så fortsätter ni så tills du är upphetsad och klarar av att ta typ hela. 
  • Anonym (X)
    Anonym (X) skrev 2024-12-02 15:59:16 följande:
    Tricket med stora är att ta det saktare då fittan blir elastisk ju mera upphetsad den är. Att det gör ont betyder bara att du inte än är där.. 

Be han att placera ollonet en bit in bara, och gnugga det rakt över din gpunkt. Ibland får han tränga och se till att töja hela fittan. Och sen så fortsätter ni så tills du är upphetsad och klarar av att ta typ hela. 
    När du är riktigt upphetsad sen så tiltar organet som kopplar samma din vagina med din livmoder i en vinkel som är uppåt. Vilket gör att penisen lätt kan entra..
Svar på tråden Min partner har STOR ...