Inlägg från: Openmindedfast |Visa alla inlägg
  • Openmindedfast

Min partner har STOR ...

Anonym (M) skrev 2024-12-02 13:51:59 följande:

Följer tråden med intresse. Träffar en man sedan ett par månader tillbaka och han bottnar rejält. Det gjorde ondare i början och det gör inte ont hela tiden, men fortfarande tillräckligt ofta för att det ska vara för mycket. Han håller tillbaka om jag säger till, men det vill jag ju inte behöva göra hela tiden. Missionären är väl bäst på så sätt, men vi gillar bakifrån båda två i olika variationer och då kommer han så klart in väldigt djupt. Grovleken har jag inga problem med, där märker jag att kroppen har anpassat sig, men det går ju inte riktigt att flytta på livmodern...

Viktigt för den välutrustade att vara medveten om sin storlek, och då menar jag inte enbart ur ett stolthetsperspektiv. Bottnar man rejält och vet om att detta hör till vanligheten så måste man träna in tekniker för att anpassa sin storlek till kvinnan på ett sätt där båda parter kan leva ut och våga släppa hämningarna utan att vara rädd för smärta. Tips till killar 18 och uppåt, testa att använda kuken som om den vore 14 cm som ett exempel. Ha alltid ett grepp om den där du vet att du inte bottnar ut eljest testa att sätta en kukring lite framåt i stansen vid doggy tex. Vid ridning bromsa henne med dina hände. Testa er fram. 
Svar på tråden Min partner har STOR ...