• Anonym (N)

Kampa nu?

Min pojkvän säger att han ska iväg och kampa med vänner nästa helg.
    Vem kampar ens nu?

• Svar på tråden Kampa nu?
  • Anonym (N)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-12-02 12:10:30 följande:
    Är du den ts som skrev den märkliga tråden att din pojkvän ville åka iväg med dig för att visa att han inte kommer försöka ha sex?

I så fall så tror jag också att han kanske reser bort med nån tjej han kan ha sex med.
    Ja jag är den tjejen.
  • Ascendere
    Anonym (N) skrev 2024-12-02 11:35:29 följande:

Han kanske ska åka iväg med en tjej.

Är du Latina? 
  • Anonym (N)
    Ascendere skrev 2024-12-02 14:44:30 följande:
    Är du Latina? 
    Nej. Östeuropeisk.
  • Ascendere
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 14:40:43 följande:

Ok, nu blev camping-historien mindre trovärdig. Personer från kulturer där man har en massa onödiga regler av det slaget är ju inte direkt kända för att campa, särskilt inte under svensk vinter. 

Han har väl någon svensk tjej som han tänker utnyttja innan han gifter sig med en tjej från er kultur som han ?respekterar ?. 

Verkar vara Östeuropa, där är väl camping minst lika stort som här tror jag, i alla fall mina polska vänner campar typ jämt 
  • Anonym (F)
    Anonym (Igen) skrev 2024-12-02 11:50:05 följande:

Att åka iväg ett par dagar med vänner för att campa, gå på konsert, åka skidor, se på match är inte ovanlig.

Långt ifrån alla gillar att campa i november med såna finns.

Litar du inte på honom bör du nog hitta annan kille.

Det är december 
  • Anonym (E)
    Ascendere skrev 2024-12-02 14:57:52 följande:
    Verkar vara Östeuropa, där är väl camping minst lika stort som här tror jag, i alla fall mina polska vänner campar typ jämt 

Jag visste inte att det var Östeuropa när jag svarade.

Jag har också polska vänner och även om de är mer konservativa än svenskar så håller de inte på med någon sunkig hederskultur där man måste bo hemma tills man gifter sig. 

Östereuropa är stort med många olika kulturer. Det här låter mer som Balkan. 

• Ascendere
    Anonym (F) skrev 2024-12-02 14:58:29 följande:
    Det är december 

Beroende på hus smart eller osmart pojkvännen är, om man ska vara otrogen så drar man väl till med något man brukar göra i vanliga fall som partner.än inte höjer att halvt ögonbryn för, typ jobba över eller spela TVspel hemma hos en kompis. Eller vad man nu brukar göra.

Man drar knappast till med nåt helt nytt som ens partner reagerar på typ jag ska gå en kurs i fallskärmshoppning i helgen om man egentligen ska iväg på otrohetsresa.

• Anonym (E)
    Ascendere skrev 2024-12-02 16:53:23 följande:

Beroende på hus smart eller osmart pojkvännen är, om man ska vara otrogen så drar man väl till med något man brukar göra i vanliga fall som partner.än inte höjer att halvt ögonbryn för, typ jobba över eller spela TVspel hemma hos en kompis. Eller vad man nu brukar göra.

Man drar knappast till med nåt helt nytt som ens partner reagerar på typ jag ska gå en kurs i fallskärmshoppning i helgen om man egentligen ska iväg på otrohetsresa.

Campa är svårare att kolla, man kan hävda att det inte fanns någon täckning och man behöver inte ange någon exakt position. 

Brukar han campa? 

• Anonym (O)
    Anonym (F) skrev 2024-12-02 14:58:29 följande:
    Det är december 
    Och plusgrader. Ingen fara med eld och rätt utrustning;)
  • Anonym (N)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 16:58:24 följande:

Campa är svårare att kolla, man kan hävda att det inte fanns någon täckning och man behöver inte ange någon exakt position. 

Brukar han campa? 

Tänkte också det. Vet inte om han brukar campa annars.
  • Anonym (?)
    Anonym (E) skrev 2024-12-02 14:40:43 följande:

Ok, nu blev camping-historien mindre trovärdig. Personer från kulturer där man har en massa onödiga regler av det slaget är ju inte direkt kända för att campa, särskilt inte under svensk vinter. 

Han har väl någon svensk tjej som han tänker utnyttja innan han gifter sig med en tjej från er kultur som han ?respekterar ?. 

Är det olagligt då att utnyttja en svensk tjej innan han gifter sig med den som har samma kultur som honom? 
  • Anonym (N)

Skickar han mig inte bilder då han är iväg och campar så kan jag nog dra en slutsats.

• Anonym (E)
    Anonym (?) skrev 2024-12-02 18:13:41 följande:
    Är det olagligt då att utnyttja en svensk tjej innan han gifter sig med den som har samma kultur som honom? 

Nej men som svensk kvinna har jag jävligt svårt för det beteendet och den kvinnosynen. 

Jag dejtar visserligen bara svenska män, bland annat av den anledningen, men det provocerar mig att människor kommer till mitt land och ser ner på mig. Är det konstigt tycker du? 

Om svenskar betedde sig så på Balkan skulle det få helt andra konsekvenser. Det är väl tur för invandrare med den inställningen, vilket förstås inte gäller alla invandrare, att svenskar är ett fredligt folk. 

• Anonym (E)
    Anonym (N) skrev 2024-12-02 18:16:25 följande:

Skickar han mig inte bilder då han är iväg och campar så kan jag nog dra en slutsats.

Vad är det för märklig relation ni har om du tror att han är otrogen för att han ska campa? Är det verkligen en man att satsa på? 
  • Anonym (Frida)
    Anonym (N) skrev 2024-12-02 18:16:25 följande:

Börja istället med att ställa lite nyfikna frågor. Om du är intresserad av honom vill du väl veta mer om honom och om hans intressen? Så fråga vart de ska, hur de ska sova, om man inte fryser om man campar på vintern, och annat du undrar. 

Du verkar väldigt misstänksam mot honom, både i denna tråden och den andra. Är du verkligen intresserad? Vill du lära känna honom på djupet? Eller finns det anledningar till att du inte riktigt litar på honom? (Antingen är det något som inte riktigt stämmer med honom, eller så behöver du jobba med din självkänsla och tillit till andra.)
Svar på tråden Kampa nu?