• Anonym (Hår?)

Blir helt galen

Blir ledsen för att detta inte finns... jag är en man på 34 år singel sen 3 år tillbaka och har dejtat febrilt. Men jag har en nisch jag gillar. Och det är orakat.. Men av cirka 20 dejter (på 3år) och 5 sexuella händelser så är det på riktigt 0.0% som har haft hår. Man har ju läst igenom här på FL att det verkar krylla av er... Men vart? Statistiken talar fan emot. Blir helt galen

• Svar på tråden Blir helt galen
  • Anonym (Klasse Storpung IX)
    Anonym (hahaha) skrev 2024-12-01 21:48:03 följande:
    Det är väl det sista han har, är du inte läskunnig?

Det finns naturliga kvinnor som ansar lagom också, men inte så många i åldersgruppen 30+.

De är lite av en förlorad generation vad gäller att vara naturliga och där kan man verkligen tala om hårfobi.
    A ha ha...ja, tvärtom.  Härligt med fitta. 
  • Swedman

Jag tycker det är snyggt med en välansad buske men hur hon ser ut där är sekundärt. Man kan likna det vid rosen på en prinesstårta. Den är inte så viktig men lyfter tårtan lite....dock inte så viktig.

Swedman skrev 2024-12-04 18:29:45 följande:

Jag tycker det är snyggt med en välansad buske men hur hon ser ut där är sekundärt. Man kan likna det vid rosen på en prinesstårta. Den är inte så viktig men lyfter tårtan lite....dock inte så viktig.

Ja, under busken kan det finnas en god och mustig fitta.
  • New  Dawn
    Anonym (LisaLotta) skrev 2024-12-01 10:11:24 följande:

Dejtar du ett könsorgan eller vill du träffa en kvinna?
    Finns du på riktigt? Är det ens viktigt? 

könshårsdiskussioner kan man ju ta upp lite längre fram, om ens preferenser menar jag, det blir ju en del av en massa andra diskussioner/ preferenser man kan tänkas ha. Några kommer man att behöva kompromissa kring?.
    Det viktigast är väl att träffa en vettig person?

vill du bara ha sex och det är viktigt så får Du väl uttala detta fr början?

Plus
    Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.

TS, har du något på gång? Du får väl fråga innan hur det ligger till med fitthår.

• Anonym (Flin)
    Anonym (Klasse Storpung IX) skrev 2024-12-08 01:08:43 följande:

TS, har du något på gång? Du får väl fråga innan hur det ligger till med fitthår.

Hon får skicka en tuss i ett kuvert som bevis först innan det blir träff IRL.
    Anonym (Flin) skrev 2024-12-12 20:27:54 följande:
    Hon får skicka en tuss i ett kuvert som bevis först innan det blir träff IRL.
    Bildbevis fungerar också.
  • Kratius
    Anonym (Hår?) skrev 2024-12-01 04:19:02 följande:
    Blir helt galen

Blir ledsen för att detta inte finns... jag är en man på 34 år singel sen 3 år tillbaka och har dejtat febrilt. Men jag har en nisch jag gillar. Och det är orakat.. Men av cirka 20 dejter (på 3år) och 5 sexuella händelser så är det på riktigt 0.0% som har haft hår. Man har ju läst igenom här på FL att det verkar krylla av er... Men vart? Statistiken talar fan emot. Blir helt galen

Ge dig ut på Kungsleden i sommar, sitt där som näcken och vänta på kvinnor som vandrar förbi. Gärna runt mitten, då har man minst gått i 10 dagar och det har antagligen växt igen. 

Spelar du en fiol och bjuder på pastasallad kommer du få ligga massor. 

• Anonym (Trist för dig)
    Anonym (Hår?) skrev 2024-12-01 04:19:02 följande:
    Blir helt galen

Statistiskt sett så är kvinnor som ligger en del rakade. Kvinnor som knappt ligger är orakade. Så oddsen är emot dig min vän.

TS, hur går det? Mus på gång?

• Anonym (Trist för dig)
    Anonym (Klasse Storpung IX) skrev 2024-12-15 20:58:19 följande:

TS, hur går det? Mus på gång?

TS har nog snårat in sig och kan inte komma loss
    Anonym (Trist för dig) skrev 2024-12-15 21:04:07 följande:
    TS har nog snårat in sig och kan inte komma loss
    Kanske snårat in sig i fitthåret...
  • Anonym (A)
    Anonym (Trist för dig) skrev 2024-12-15 21:04:07 följande: