• Anonym (Hår?)

Blir helt galen

Blir ledsen för att detta inte finns... jag är en man på 34 år singel sen 3 år tillbaka och har dejtat febrilt. Men jag har en nisch jag gillar. Och det är orakat.. Men av cirka 20 dejter (på 3år) och 5 sexuella händelser så är det på riktigt 0.0% som har haft hår. Man har ju läst igenom här på FL att det verkar krylla av er... Men vart? Statistiken talar fan emot. Blir helt galen

• Svar på tråden Blir helt galen
  • Anonym (Klasse Storpung IX)

Fitthåret är utrotningshotat i västvärlden. Funderat på att söka dig utomlands och till en kultur där det fortfarande existerar?

• Anonym (B)

Ja du... Jag är en sådan kvinna. Vill vara iaf. Jag rakar mig bara för att de flesta män föredrar det, annars skulle jag gärna låta bli. Det är mellan benen då, på framsidan har jag buske.

• Anonym (Prata!)

Kanske får du hitta en människa som du tänder på i andra avseenden och sen ta upp ämnet för diskussion? Jag är i normalfallet orakad men på en första dejt brukar jag alltid vara rakad just för att många män uttrycker att det är äckligt med hår. Skulle mannen ifråga uttrycka att det inte spelar roll, eller att han föredrar hår, ja då låter jag det växa ut sen. Så har det blivit med min nuvarande sambo i alla fall, för honom kvittar det. Ibland trimmar jag för att jag till exempel ska ha några speciella underkläder som inte passar med hår, eller för att jag vill känna mig lite extra porrig, men oftast är det vildvuxet. Nu är jag dessutom gravid så nu är det nästan fysiskt omöjligt att raka utan att riskera att stympa mig själv! 😛

• Anonym (LisaLotta)

Dejtar du ett könsorgan eller vill du träffa en kvinna?
    Finns du på riktigt? Är det ens viktigt? 

könshårsdiskussioner kan man ju ta upp lite längre fram, om ens preferenser menar jag, det blir ju en del av en massa andra diskussioner/ preferenser man kan tänkas ha. Några kommer man att behöva kompromissa kring?.
    Det viktigast är väl att träffa en vettig person?

vill du bara ha sex och det är viktigt så får Du väl uttala detta fr början?

• Hjelm

Menar du på allvar att din fäbless för könshår är så stark att du överhuvudtaget inte kan ha sex med eller vilja vara tillsammans med en kvinna utan det? Då är det ju terapinivå. Visst kan man ha utseendemässiga preferenser, men är de på den nivå att de är helt avgörande har man ju problem.

Jag gillar till exempel skägg. Tillsammans sedan många år med en man som aldrig haft skägg. Tycker han är världens snyggaste och har aldrig försökt få honom att odla skägg.

• Anonym (Patricia)

Du vet att könshår växer ut va?

Att be en stadigvarande dejt ha kvar sin buske låter som det minsta problemet nånsin .

Dom flesta rakar sig inför en dejt utifall att det blir sex. Har ni sen börjat dejta på allvar och du känner att denna kvinna vill jag ha ett förhållande med,  ja då kan man börja prata om sexuella preferenser. För  önskemål på dig kommer hon också ha givetvis . 

Diskutera könshår på första dejten är sunkigt beteende 

• Anonym (Marina)

Det är ju inte jättesvårt att förstå varför du är singel om du systematiskt dumpar bra och fina tjejer för något som "fel" frisyr mellan benen - något som skulle vara en obetydlig detalj för de allra flesta.

• Anonym (Klasse Storpung IX)

TS, har du fobi för fitthår?

• Anonym (hahaha)
    Anonym (Klasse Storpung IX) skrev 2024-12-01 19:43:53 följande:

TS, har du fobi för fitthår?

Det är väl det sista han har, är du inte läskunnig?

Det finns naturliga kvinnor som ansar lagom också, men inte så många i åldersgruppen 30+.

De är lite av en förlorad generation vad gäller att vara naturliga och där kan man verkligen tala om hårfobi.
Svar på tråden Blir helt galen