Anonym (Dubbla kakor) skrev 2024-11-30 20:40:54 följande:
Vi hade ett helt okej sexliv i ca 20 år, men sen blev han- till skillnad från mig- fet och trött och det glesnade allt mer. Jag kände mig inte sedd eller uppskattad, det var dator dator dator och mysbyxor så fort arbetsdagen var över. Jag satt ensam i soffan sex av sju kvällar.
Jag tröttnade och inledde affär med en annan övergiven själ i en relation där sex kunde gå 1-2 månader mellan gångerna. Han hade flirtat och gett ett skamligt förslag innan så jag visste intresse fanns.
Han uppskattade mig som ingen man förut och vi utökade båda våra erfarenheter. Första året skrev vi som besatta varje dag flera gånger om dagen. Nu har det blivit mer casual och FWB men vi trivs och försöker peppa varandra.
Jag rekommenderar mysiga hotell för att han ska få lite kärlek av sin sambo och han försöker coacha mig i hur jag ska få liv i min karl. Fast med rätt lite framgång på båda hållen. Rätt ofta har ingen av oss fått sex i sin ordinarie relation när vi möts nästa gång. Båda har skäl för att inte lämna i nuläget.
Hade man frågat mig förr i tiden eller bara för tre år sen hade det här varit helt otänkbart. Ändå hände det.
Har du aldrig blivit påkommen med att vara otrogen? Hur har du kunnat hålla det hemligt för din man?