Inlägg från: Anonym (Kanske) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kanske)

Vill han inte ligga med mig??

Kanske är så att männen också lär sig att inte hoppa i säng det första de gör utan testar tjejen genom att hålla sig och se vad hon går för. Precis som tjejer gör med killar.

• Anonym (Kanske)

Vad exakt är det som är avtändande med en man som inte har haft sex tidigare?

• Anonym (Kanske)
    Anonym (Chiffong) skrev 2024-12-06 16:46:07 följande:
    Sedan när ska man behöva motivera varför man tycker vissa egenskaper är avtändande? Ber du män motivera varför de tycker feta kvinnor är avtändande?
    Ja det gör jag. För jag är nyfiken på vad det är som skapar effekterna. 
  • Anonym (Kanske)
    Anonym (Fs) skrev 2024-12-07 11:02:33 följande:
    Kan det hänga ihop med normen att män kan ligga runt & kvinnor bör hålla lite på sig? Eftersom det är ok att män ligger ? runt? så innebär en man som inte gjort det en avvikelse, och då blir ju frågan om han aviker av egen vilja eller om han anses udda och oattraktiv vilket får varningsklockorna att ljuda,,,,
    Så är det mycket säkert. Tycker du pekar på en viktig poäng. 

Men då tänker jag att det är ännu viktigare att vi går emot vad vi känner eftersom det vi känner är troligen påverkat av gamla normer. Vi tror att en kille som inte ligger runt är fel. För att ändra på det måste vi tvinga oss att se saker med andra ögon även om det är jobbigt från början. 
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??