• Anonym (M)

Vill han inte ligga med mig??

Anonym (TS) skrev 2024-12-06 10:20:54 följande:

Detta måste vara den mest urspårade tråden någonsin. 

Men nu vet jag att han egentligen vill ligga med mig men har inte vågat ta upp sex för att inte skrämma bort mig. Han har aldrig haft sex förut.  Inte vad man hoppades på men jag vet inte hur jag ska gå vidare än.

Började han prata om detta själv?
  • Anonym (M)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-06 10:38:52 följande:
    Nej, vi sågs igår och jag frågade honom varför han inte visat nåt intresse för att ha sex med mig. Om han inte tänder på mig eller om anledningen var någon annan. Då berättade han. Ja det är väl positivt att han tänder på mig åtminstone men är i alla fall tveksam nu.

Hur gamla är ni?

Om du gillar honom så tycker jag du kan ge det en chans och se vad som händer, ni kanske får det jättebra. Visade du att du blev besviken? Kan ju påverka hans självförtroende men kan också gå bra ändå

• Anonym (M)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-06 10:51:59 följande:
    Jag är 35 och han är 32. Så jag hoppas ni inte tycker det är konstigt om jag tvekar.
    Nej jag kan förstå det då jag hade inte heller önskat det i första hand, men en kille man gillar och får fin kontakt med är sällsynt, iallafall för mig. Så jag hade inte släppt honom i det här läget
  • Anonym (M)
    Anonym (Kanske) skrev 2024-12-06 11:59:50 följande:

Kanske är så att männen också lär sig att inte hoppa i säng det första de gör utan testar tjejen genom att hålla sig och se vad hon går för. Precis som tjejer gör med killar.

Vissa tjejer spelar kanske spel men dra inte tjejer över en kam 
  • Anonym (M)
    Anonym (TS) skrev 2024-12-06 11:50:24 följande:
    Jo han har vissa kvaliteter som jag inte sett hos tidigare killar men vet inte om de uppväger de röda flaggorna. Och jag kan inte heller säga att röda flaggorna överväger. Knepigt.
    Nej det kan man ju inte veta, därav jag skrev om att ge det en chans
  • Anonym (M)
    Anonym (Kanske) skrev 2024-12-07 14:56:05 följande:
    Så är det mycket säkert. Tycker du pekar på en viktig poäng. 

Men då tänker jag att det är ännu viktigare att vi går emot vad vi känner eftersom det vi känner är troligen påverkat av gamla normer. Vi tror att en kille som inte ligger runt är fel. För att ändra på det måste vi tvinga oss att se saker med andra ögon även om det är jobbigt från början. 
    Hur stor tror du chansen är att en 32-åring själv valt att inte ligga runt?
  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2024-12-09 17:48:44 följande:
    Kvinnor brukar klaga på att killar bara tänker på sex och att det enda de vill är att få omkull henne.

Det är alltså ren lögn och bluff, det är såna killar kvinnor vill ha.
    Så denna kille tänkte inte på sex och ville ligga? Läste du inte TS uppdatering om vad han sa att han ville?
  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2024-12-10 17:43:50 följande:
    Jo, men han tänkte bara, han visade det inte. Och TS är ingen tankeläsare...
    Och TS dumpade honom inte heller när han inte visade det.
  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2024-12-10 19:02:12 följande:
    Om han hade tagit för sig från början hade hon inte dumpat honom.

Någon mer än jag som tycker att TS var misstänkt passiv som inte "tog saken i egna händer"? En kvinna på 30 år borde inte ha några problem att ta initiativ om sex.
    Det vet väl inte du. Vad du nu menar med att ta för sig. 
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??