-
Haha, tänkte precis samma. Anders 50 plus sitter på nätet och frågar kvinnor om längd, vikt och utseende och frågar sig om vi inte kommit längre 2024. Skrattade rakt ut.Anonym (Mia) skrev 2024-12-02 07:48:30 följande:Jag blir mörkrädd när män ber kvinnor beskriva sina kroppar detaljerat med motiveringen att andra män skulle ha samma preferenser som deras. Har vi inte kommit längre 2024?
-
Nej. Om han genuint undrade det (vilket jag starkt tvivlar på, då det verkar vara en trend här att trycka ner kvinnors utseende) så kunde Anders istället frågat TS om hon upplever killen som attraherad av henne. Istället vill Anders ha detaljer om utseende och att han sedan ska sitta där som en domare över TS utseende. Där har du problemet. Om ni inte förstår att frågans utformning kan upplevas som motbjudande, så har vi två problem här.Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 12:40:22 följande:Problemet är att ni tar det på fel sätt.
Ytterst få tänder på män eller kvinnor som de visuellt ser som oattraktiva
Men om man tycker att personen har en bra personlighet så kan personen bli mer attraktiv
Så frågan kan vara viktig, då de flesta är lite ?ytliga?
Är man lite mindre ?attraktiv? samt som i ts fall att det uppenbarligen inte finns någon större sexuell attraktion så blir det helt dött.
Och man blir i bästa fall någon som är ok att umgås med ibland -
Genom att skriva "uppenbarligen ingen sexuell attraktion". Om du inte vet det, så betyder uppenbarligen "utan tvekan". Du fastställer med andra ord att det inte finns sexuell attraktion. Är väl bättre att bara erkänna att ni ville trycka till TS lite.Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 17:20:40 följande:
Vart har jag skrivit att jag diskvalificerar den möjligheten?
Jag skrev att det kan finnas andra anledningar
-
Har aldrig hånat en kille för att han är oerfaren, så vänligen ta ditt "ni kvinnor" och stoppa upp det någonstans.Tecum skrev 2024-12-02 17:04:53 följande:Jag tror inte heller att det hänger på utseendet. Men ni kvinnor är inte bättre, ni hånar killen för att han är oerfaren och tafatt och tycket synd om TS ifall han är oskuld. Har vi inte kommit längre 2024 än att man ska håna manliga oskulder?
-
Det står att han gör allt för att visa intresse och uppvaktar TS. Tror knappast att det saknas attraktion. Och ja, finns män som är osäkra av olika anledningar. Som att de är rädda för att ses som för på, till exempel.Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 17:43:58 följande:
Om ingen av dem har gjort minsta försök eller har visat något sexuellt intresse så verkar det minst sagt lite svalt.
Tänker du dig att båda sitter och rodnar och att ingen vågar att göra något?
Möjligvis om båda är 15 år eller om de är med i svenska kyrkan
Mitt antagande är minst troligt som ditt om båda är normala
-
Så "vi kvinnor" ska ställas till svars för vad som skrivs i en tråd tycker du?Tecum skrev 2024-12-02 18:53:21 följande:Du kanske klarar dig - denna gång - men läs #10,19 och 23.
-
Att du inte vet hur man visar intresse utan att röra personen säger mycket om dig.Anonym (Aa) skrev 2024-12-02 18:15:37 följande:
Då passar de kanske bra ihop då ts tydligen inte heller klarar utav av att visa något.
Hur visar man intresse och uppvaktar någon när de inte ens verkar att ha tagit i varandra?
Köper man med godis och ser glad ut.
-
Du kanske ska sluta dra alla över en kam?Tecum skrev 2024-12-02 21:04:04 följande:Okej "ni kvinnor på FL" menade jag. Kanske lite otydligt men ni förstod nog. Och vi alla noterade att ingen hade några invändningar mot de nedsättande kommentarerna...
Säger en hel del. -
Har jag påstått det?Överste Senap skrev 2024-12-02 21:39:13 följande:Tycker du Vi Män ska ställas till svars för vad som skrivs på FL?
-
Ännu en som drar alla över en kam, eller?Överste Senap skrev 2024-12-02 22:23:11 följande:Det är ingen ovanlig ståndpunkt på FL om du inte noterat det.
Det är inte jag i tråden som skrivit "ni män". Det är Tecum som skrivit "ni kvinnor". Och det är det jag opponerar mig starkt emot, om det nu fortfarande inte framgått. -
Jag opponerar mig mot varenda jävel som ska könskriga. Precis som du försöker göra här. Är förbannat trött på det.Överste Senap skrev 2024-12-02 22:30:01 följande:Opponerar du dig emot när kvinnor drar alla män över en kam? Har aldrig noterat det.
-
Jag opponerade mig mot Tecums inlägg som finns i tråden. Du kan ju själv se att han skrivit så. Då börjar du ifrågasätta om jag tycker att alla män ska stå till svars. Jag har inte skrivit NÅGOT som ens antyder att jag tycker det. Så ja, det är ett försök till könskrig och whataboutism. Jävligt trött alla som kör den retoriken. Tycker att du skriver riktigt bra oftast och håller ofta med, men här tycker jag att du är en könskrigare faktiskt. Bara för att jag vänder mig starkt med vad tre specifika användare skrivit här, innebär inte att jag dragit alla män över en kam.Överste Senap skrev 2024-12-02 22:41:29 följande:Så du anser att mina inlägg här är könskrig?
-
Och nej, jag är inte alltid på kvinnornas sida, men när jag ser att personer (i detta fall äldre män) försöker trycka ner TS och hennes utseende, då säger jag vad jag tycker.