Vill han inte ligga med mig??
Hej Anonym (TS)
Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m.
Att ha sex bygger ju på fysiskt attraktion och trygghet.
Hej Anonym (TS)
Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m.
Att ha sex bygger ju på fysiskt attraktion och trygghet.
Alla tycker i stort sätt att alla som är snygga är just snygga.
Sedan så kan vissa tänka sig en mindre attraktiv peron om de är en trevlig och skön människa
smaken är inte som baken
Du behöver inte bli kränkt
Jösses vilket sidospår och tjafs mellan olika användare det vart av mitt inlägg.
Det var INTE meningen att ni skulle gå head to head mot varandra pga. mitt inlägg, få be om ursäkt om jag uppviglade till detta. Det var ej min avsikt.
Det hela är enkelt och utan alla läskiga insinuationer. Så andas o agera vuxet.
Som man frågar får man svar. Att fråga om killen är "attraherad av henne" blir ju båda ja o nej. Ja han uppvaktar henne, Nej han tar inga steg till sex eller ens prata kring/om det. Detta känner vi och frågeställaren ju redan till.
Att fråga henne (TS) om hon anser sig vara "snygg" blir ju rätt självklart "Jag anses både snygg och sexig av många män" (som man frågar får man svar)
Så därför gjorde jag inte det, då det blir bias-svar.
Vad skrev jag? Jo: "Beskriv i korthet hur du ser ut, längd o vikt m.m. Att ha sex bygger ju på fysiskt attraktion och trygghet."
Ett svar skulle kunna varit "norm lång o vikt samt ser ut som folk gör mest", det är inte utlämnade.
Jag fick ett svar: "Du tror han skulle uppvakta mig om han tyckte jag var ful och osexig?" Svaret blir nog att man kan dejta/uppvakta någon som man är nyfiken på men som attraktionen inte lossnar för. Kanske det som har hänt denna gång? Eller att man landat in i vän och goszonen.
Det blir dumt att kleta på mig åsikter eller annat jag ej sagt eller har menat. Kommer inte bemöta då jag inte tror på forumtjafs. Detta biter så dåligt på mig.
Sedan har vi inte kommit längre än att just längd, vikt samt utseende är rätt inledningsvis styrande. Jag beklagar detta och det gäller båda könen.
Väldigt många inlägg på forumet handlar om "varför är det så här, varför blev det så här, varför görs det så här". Och då den som skriver i hög grad är delaktig så ligger ofta mer än 50% av svaret hos personen själv.
Nu tror jag vi inte får klarhet för än TS använder tipset av bla. Postman: "Du kanske inte tydligt signalerar att du är öppen för sex. Har du försökt ta initiativ till sex?"
Svaret TS gav till Postman är ju rätt intressant: "Nej, jag har inte gjort det än. Är mest van att killar tar initiativet och det brukar de göra väldigt tidigt. Men jag är inte främmande för att göra det, bara undrar just nu varför han inte gör nåt alls, har aldrig upplevt det tidigare."
Just detta säger enormt mycket om vår samtid, jag tänker kopplingen till Elsa Månsson ?Gift vid första ögonkastet", samtiden avbildad i katastrofala färger.
Övrigt om man skall gå på TS så anses hon både snygg och sexig av många män, även att killar tidigt mot henne tar initiativet till sex. Ändå är vi här... Jaja.
Så vi får sitta på händerna tills TS återkommer, om hon nu gör så.
PS. Tråden handlar om att samverka med TS som bevisligen söker stöd, inte att tjafsa med mig eller andra forum deltagare. Kram.