• Tecum

Vill han inte ligga med mig??

Han kanske har lyssnat på alla de kvinnor som säger att man ska gå försiktigt fram i relationer och vänta in kvinnans initiativ?

• Tecum
    Anonym (Mia) skrev 2024-11-30 22:25:41 följande:
    Vilket öde, träffa en bra kille och så visar det sig att han är oskuld. Hoppas verkligen det inte är så illa. För TS skull.
    Haha, om han vore oskuld hade han säkert varit på TS för fullt för att bli av med oskulden. Du vet inte mycket om män...

Antingen är han försiktig och väntar på TS` initiativ för han har lärt sig att det är så en bra man gör. I så fall är det lätt åtgärdat.
    Elle har han låg sexlust och är ointresserad av den typen av intimitet. Då bör TS dumpa snarast.

Så se till ta saken i egna händer TS!
  • Tecum
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 12:17:46 följande:
    Haha, tänkte precis samma. Anders 50 plus sitter på nätet och frågar kvinnor om längd, vikt och utseende och frågar sig om vi inte kommit längre 2024. Skrattade rakt ut.
    Jag tror inte heller att det hänger på utseendet. Men ni kvinnor är inte bättre, ni hånar killen för att han är oerfaren och tafatt och tycket synd om TS ifall han är oskuld. Har vi inte kommit längre 2024 än att man ska håna manliga oskulder?
  • Tecum
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 17:25:43 följande:
    Har aldrig hånat en kille för att han är oerfaren, så vänligen ta ditt "ni kvinnor" och stoppa upp det någonstans.
    Du kanske klarar dig - denna gång - men läs #10,19 och 23.
  • Tecum
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 20:21:31 följande:
    Så "vi kvinnor" ska ställas till svars för vad som skrivs i en tråd tycker du?
    Okej "ni kvinnor på FL" menade jag. Kanske lite otydligt men ni förstod nog. Och vi alla noterade att ingen hade några invändningar mot de nedsättande kommentarerna... 

Säger en hel del.
  • Tecum
    molly50 skrev 2024-12-02 21:41:12 följande:
    Jag håller med om att det var nedlåtande kommentarer.
    Men jag tycker inte att alla kvinnor på FL ska behöva ställas till svars för vad några individer skriver i en tråd.
    Det har du rätt i, det finns många vettiga kvinnor här. Du är en av dem. Tyvärr är de väldigt tysta när det skrivs nedlåtande om män, och i synnerhet de elaka kommentarerna om oerfarna män stör mig.

I många trådar dras män över en kam utan att någon kvinna reagerar. Inte förrän det påpekas i alla fall. Och jag dras ibland med i jargongen här.
  • Tecum
    Anonym (Herregud) skrev 2024-12-02 22:03:51 följande:
    Du kanske ska sluta dra alla över en kam?
    Jag försöker sluta men ibland rinner sinnet. Och jag är då inte värre än någon annan, hur många trådar finns det inte som drar alla män över en kam?

Jag är också trött på könskriget, men det tycks vara FL:s livsluft. Det är bara att se vilka trådar som har mest inlägg...

Håller du med Molly och mig om att de inlägg jag nämnde var nedlåtande och elaka?
Svar på tråden Vill han inte ligga med mig??