• Anonym (X2)

Pojkvän kommer troligen missa min födelsedag pga begravning

Anonym (Hm) skrev 2024-12-01 08:04:12 följande:
    Nu nojar jag över om han kommer kompensera genom att uppmärksamma den på något sätt öht. I min värld firar man varandras födelsedag, även i en by relation. Vi hade dejtat i 2 månader när han fyllde och då skämde jag bort honom.  Men om du anser att födelsedagar är oviktiga om man inte varit ihop i flera år tycker vi nog olika.
    Men han har ju sagt att det ska han, du skrev det själv:

Jag föreslog att vi kunde ha ett separat firande vilket han verkade positiv till
  • Anonym (X2)

Du ska alltså ha en fest en vardagskväll? Eller bara en middag med vänner?

• Anonym (X2)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-02 07:47:07 följande:
    Har knappt träffat folket som är där, vore jättemärkligt om jag bara dök upp.
    Men din kille då, han har aldrig träffat dina vänner. Är inte det konstigt då, att han ska dyka upp där?
    När jag går på begravningar finns där massor med människor jag inte känner. 
  • Anonym (X2)
    Anonym (Hm) skrev 2024-12-02 13:02:33 följande:
    Jag kan ta ledigt men inte med kort varsel vilket min pojkvän vet. Han meddelade mig inte med tillräcklig varsel för att jag skulle kunna gå. Jam verkar vilja gå själv så det får jag respektera. Håller med om att det vore psycho att googla upp begravningen och bara dyka upp.
    Skrev du inte att du bjöd honom tre veckor innan och då fick du reda på att det var begravning. Så du kunde inte ta ledigt med tre veckors  framförhållning?
Svar på tråden Pojkvän kommer troligen missa min födelsedag pga begravning