Anonym (Hm) skrev 2024-12-01 08:13:53 följande:
Ja du har rätt, hat absokut fastnat i en negativ vuvbla av beavikelse. Sen kan jag inte påstå att det här äter upp mig och att jag gråter hela dagarna mwen jag är lite orolig. Min kille är generellt lite dålig på att minnas födelsedagar, han glömde nästan sin pappas t.ex för några månader sedan -hans bror ringde och påminde.
Om han stannar hemma eller hos sin syster för att han känner sig i dålig form - det kommer jag inte hålla mot honom. Han kommer få mitt stöd.
Jag nojar just nu mest om han inte kommer uppmärksamma min födelsedag alls. Jag krävet inget storslaget men bara något som visar att han tänker på mig.
Han har inte föreslagit något alternativt datum som vi kan fira bara vi tvä vilket jag ubte vet hur jag ska förhålla mig till. Det kan ske när som helst i närtid men att det sker är väldigt viktigt för mig.
Men snälla ta lite initiativ själv! Fråga om ni kan fira helgen efter! Du vet att han är skitglömsk, han är dessutom i sorg, räkna snarare med att han inte kommer att fixa detta åt dig, du får göra det själv. Din födelsedag, du vill fira = fråga honom.