Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Presenter/julklappar som inte är prylar/leksaker som tar plats.

Vi har kört men några större upplevelser, typ nöjespark och liknande, beroende på ålder så funkar även presentkort på kläder som de då får välja ut helt själva.

Mellanbarnet har varit väldigt intresserad av matlagning så kokböcker och bakböcker anpassade efter ålder, inredning till rummet vill hon också ha, matta, gardiner osv

Snöbollsslungor eller utforskorsningsaker, typ mikroskop mm.

Jag är i samma sits, barnen har för mycket att få plats med så jag försöker tänka utesaker då vi ändå har stor tomt men det ska kunna förvaras ute

• Anonym (E)
    Anonym (Burs) skrev 2024-12-02 09:59:04 följande:
    Men vad säger barnen om att det de tillverkar kastas?

Fotar ni det innan då?
    Kan knappt använda garderoben här pga högar av förskolealter och teckningar..har inte ens skrivit vilket är/ ålder de gjordes och har ångest över det.
    Vår 6 åring älskar att rita teckningar, men försöker få henne att inte rita för mycket eftersom det blir för mycket teckningar . Känns hemskt kasta. Men har faktiskt kastat endel ibland då det blir överväldigande vad man ska göra med allting.
    Jag har önskat mig teckningsravlor åt min dotter, du får plats med jättemånga och kan byta ut vilken som sitter längst fram, hon är bara 3 men älskar att rita och sen när det börjar bli fullt så kan man gå in och rensa utan dåligt samvete för det finns så mycket mer :)
Svar på tråden Presenter/julklappar som inte är prylar/leksaker som tar plats.