Inlägg från: Anonym (Borderline2) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Borderline2)

Äcklad över sin partners förflutna

Har också haft betydligt fler än min man, även om det har varit jobbigt för han då det är många av våra gemensamma kompisar så tycker jag inte någon ska döma nån för hur många sexpartners man haft 
    Gör något de är det nog inte mycket att ha tyvärr. 
    Har tillräckligt mycket ångest och skam över det själv så behöver inte ha mer ångest för vad jag gjorde i tonåren

• Anonym (Borderline2)
    Anonym (Lo) skrev 2024-11-29 22:12:53 följande:
    De flesta av oss gjorde saker i tonåren som vi inte hade gjort idag. Inte så konstigt när hjärnan inte är fullmogen. Belasta inte dig själv för det.
    Tack! 

Jag har slutat med det nu i övre 30 åren. Men var en lång tid av mitt liv som gick ut på att ha väldigt mycket självhat. Övervägde prostitution då jag ärligt talat tyckte det hade känts mer värt om jag iaf tjänat på alla äckliga saker. Men, jag är glad att det inte blev slag i saken, hittade tillslut min självrespekt igen och insåg att jag förmodligen varit väldigt deprimerad och osäker under lång tid
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-29 23:02:25 följande:
    Jag tycker att man skall veta allt om varandra när man skall gifta sig och dela livet. Inklusive det dåliga.
    Håller helt med 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-29 23:22:53 följande:
    :) great borderline-minds think alike :)
    Indeed we do 😉
  • Anonym (Borderline2)
    Svensson5 skrev 2024-11-29 23:53:31 följande:
    Då kan mr notborderline upplysa er om att många män accepterar och förstår att alla har en historia men vi vill absolut inte veta allt och alla detaljer.
     Men wow tack Mr notborderline Svensson! 

Jag har då aldrig gått in på några detaljer, eller "allt" men att jag har haft betydligt fler än min man var aldrig någon surprise., speciellt då jag legat med gemensamma vänner i tonåren... Jag har svarat på frågan om hur många det handlade om,.och kan säga att jag skämdes för att säga det ibörjan så drog av lite.. intee så jätte uppskattat när jag sen erkände, och ville vara ärlig för vi blivit ännu mer seriösa med varandra.

Så tror det beror på killen. Du kanske hellre velat ha skygglapparna på. Min man ville gärna veta så att det inte kom som en överraskning senare om de kom fram att jag legat med någon vi båda kände
  • Anonym (Borderline2)
    Svensson5 skrev 2024-11-30 00:16:09 följande:
    Fast nu skrev ni att man skulle säga allt.
    visst om ni bor i en håla och om du har legat med halva byn
    eller halva kompisgänget de sista två åren.
    Då kan det kanske vara en bra idé 
    Annars så säger man inte allt som man gjorde som tonåring
    Tillräckligt liten håla och även om vi inte bor kvar i den så har vi vänner kvar som vi träffar då och då. 
    Spelar ingen roll att det var 15 år sedan. 
    Som sagt, drar inte in detaljer. Men ett avrundat tall för att jag blev frågad och de personer som vi möjligtvis stöter på i tid ich otid var det mest detaljerade jag sagt. 

Sen är vi alla olika. Du verkar vara väldigt A4 och det är ju iaf inte jag. Så vi blir nog aldrig överrens 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (Tralalala) skrev 2024-11-30 09:37:38 följande:
    Samma här, mitt antal kan man räkna på fingrarna. Och alla behövs inte.
    Jag, personligen, äcklas av folk som ligger runt.
    Vill inte ens vara vän med en sån person.
    Hade inte velat vara vän med dig heller. Jag äcklas av folk som dömer andra människor när dom inte har en aning om vad de människorna har gått igenom.
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-30 09:58:57 följande:
    1. Jag har inte legat med någon i hans bekantskapskrets. Han är 18 år äldre än mig och från en helt annan miljö. Han är väldigt kristen. Helt olika krets, och jag har numera ingen egen bekantskapskrets. De försvann ihop med mitt ex och det var underbart att slippa dem. Kriminella, knarkare...såna typer. Ja, jag är tacksam över att han vart med få, jag önskar också att det var så att jag hade vart med få.

2. Slampighet

3. Tidigare slampighet. Jag kanaliserar min nuvarande slampighet på min man.
    Förstår hur du tänker, men du är inte "slampig" det är ett skällsord som vi (och andra dömande människor sätter på oss) 
    Vi har en personlighetsstörning, som gör att vi när vi är obehandlad inte klarar att ha självrespekt och värde i oss själva. 

Jag har kallat mig själv det också, men nu när jag är frisk kan jag förstå hur en "vanlig" människa om dom haft samma personlighetsstörning skulle kunna hamna i exakt samma sits. 

Va snäll mot dig själv 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (Tralalala) skrev 2024-11-30 09:36:18 följande:
    1. Du är tacksam att han har haft få och han får ta det att du knullar halva er bekantskapskrets?

2. Vad är ditt antal ett tecken på tycker du?

3. Så hur gick det då till, om du inte har det beteendet? Som renderade i dina gigantiska antal?
    Jag tror du blandar ihop oss borderline och borderline2. 
    1. Jag har inte knullat halva hans bekantskapskrets, utan halva MIN. Sen att vi umgåtts i samma krets hela livet är det som kan vara jobbigt för han. 
    2. Mitt antal är ett tecken på min personlighetsstörning
    Och självförakt, dåliga självkänsla och behov för bekräftelse då, när jag var sjuk. 
    3. Obehandlad borderline personlighetsstörning. 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-30 12:31:46 följande:
    Jag gillar att vara slampig på honom. Vara naken och klänga och sånt där.  Och att jag är den snuskigaste av oss. Få igång honom.

Med mitt knarkarcuckkvinnomisshandelsex hade jag ingen sexlust varken till honom eller hans äckliga "polare" som jag behövde vara med för att han hade skulder till dem. Jag disoccierade bort och fantiserade om min första pojkvän och drogade mig med alkohol+benso eller amfetamin+alkohol...vad som. helvete vad jag hatar "min fru med andra män" och den typen av saker. Har PTSD av sånt.

Men jag älskar att bete mig snuskigt/porrigt/slampigt mot min man.  
    Hahaha jag fattar precis vad du menar! 
    Är ju lätt den porrigaste av mig och killen. Och älskar också att överträffa mig själv och få han att bli lika jävla knäsvag som vårt första ligg! 

Här stämmer ju absolut att är man liite crazy så är man bra i sängen 😜
  • Anonym (Borderline2)
    Tecum skrev 2024-11-30 15:30:37 följande:
    Vilka är "dessa", de som bara har tillfälligt sex?

I så fall beror det antingen på att de inte vill ha längre relationer eller att de är kräsna och letar efter någon mycket speciell. Och det är inte ovanligt att personer går från det första skälet till det andra när de mognat.

Självskadebeteende som sexmissbruk tror jag inte är så vanligt.
    Ett av kriterierna för borderline personlighetsstörning är just promiskuös. Sexmissbruk som ett självskadebeteende är precis vad det är! 
    Sen är det vanligt bland människor utan personlighetsstörningar också. 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (Tralalala) skrev 2024-11-30 14:15:46 följande:
    Det är ju bra.
    Då slipper vi varandra.

Slampigt beteende (både hos män och kvinnor) är inget jag befattar mig med. Oavsett vad.
    Jag antar du är en sån som dömer människor med psykisk ohälsa och missbruksproblematik, hemlösa och sjukskrivna som inte "kammar sig och skaffar ett jobb" också. 

Låter som en högst trevlig prick i samhället du där. 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (Tralalala) skrev 2024-11-30 16:34:30 följande:
    Nej, det gör jag inte.

Det jag nämnde var folk som knullar runt. Inget annat.
    Just d

Men du dömer ju 2 personer i denna tråd med psykisk ohälsa... Såå

Aa

Fint 
  • Anonym (Borderline2)
    Tecum skrev 2024-11-30 16:23:17 följande:
    Att det finns betyder inte att det är vanligt. Däremot är det bra att skylla på om den nya partnern tycker att man haft för många sexpartners. Missbruk låter bättre än kåthet...
    Fler som gillar att trycka ner människor med psykiska besvär. 

Kan ju kalla det offerkofta istället, eller vad tycker du passar bäst?
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (Man) skrev 2024-12-02 19:07:56 följande:
    Man har inte frikort och kringgår ansvar för de åsikter man uttrycker för att man har psykisk ohälsa. Det är lågt att diskutera och sedan gömma sig bakom detta faktum.
    Du har inga personlighetsstörningar hör ja. Lågt att gömma sig bakom sitt sjukdom är det kanske inte. Men om man är medveten och inte väljer att söka hjälp och fortsätter att göra samma sak. Ja då är det lågt att kringgå ansvaret. 

Nu har jag aldrig sagt att jag beter mig på detta vis efter min behandling. Att jag blir dömd av okända män på familjeliv gör mig ingenting. Förstår inte varför jag försöker få er att förstå en personlighetsstörning som ni tydligen har noll koll på 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-12-02 10:50:43 följande:
    Även folk med psykisk ohälsa kan göra dåliga saker. Får folk med psykisk ohälsa inte kritisieras för sitt beteende?
    Självklart kalle, du kritiserar ju mitt "dåliga beteende" som hänt när jag var sjuk i tonåren innan jag gått i behandling. Du kan vara hur mycket nättroll du vill bakom ditt alias. 

Hoppas du mår bättre nu, det gör iaf jag 
  • Anonym (Borderline2)
    Anonym (Tralalala) skrev 2024-12-02 05:34:39 följande:
    Jag dömer den bristande moralen.
    Det beteendet äcklar mig.

Sen får du ta det precis som du vill, det förändrar ingenting.
    Ditt beteende äcklar mig! 

Så nu är det färdig snackar 
Svar på tråden Äcklad över sin partners förflutna