• Anonym (M)

Äcklad över sin partners förflutna

Anonym (Man) skrev 2024-11-29 16:02:35 följande:
    Det är vanligt att killar tycker det, troligtvis även tjejer som inte vill ha en kille som legat runt med halva stan.
    Vad bor du i för stad som har bara 40-60 invånare?
  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2024-11-29 19:29:00 följande:
    Men nu är du ett ex och bara en i raden...

Jag förstår inte varför man ska äcklas, frivilligt sex är inte äckligt? Men om skillnaden är stor kan man känna sig otillräcklig, några av dem måste ju varit riktigt bra, medan man själv bara haft några få. Men största osäkerheten är att hon varit van vid omväxling, kan hon verkligen slå sig till ro i en relation? Och vad säger att jag är bättre än alla andra och att hon stannar?
    Så det du behöver ha är alltså en ignorant kvinna som inte känner till något bättre så att hon därför nöjer sig och stannar?
  • Anonym (M)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-30 00:00:21 följande:
    Jag har lyssnat på hur många podcasts och sett i hur många diskussioner som helst att en kvinnas sexuella förflutna är viktigt för de flesta män. 

Har du sett Whatever podcast? Det kommer upp i nästan vartenda avsnitt. 

Men om det stämmer på honom så får han väl ta ansvar för sin egen inställning, och faktiskt fråga? Annars är det väl inte tillräckligt viktigt för honom, alternativt att han inte vill veta.

• Anonym (M)
    Tecum skrev 2024-11-30 15:10:56 följande:
    Nej det behöver jag inte. Och det är heller inte så enkelt som du försöker hävda, en som är oerfaren kan bli nyfiken på hur det skulle vara med andra och därför vara otrogen och lämna. Medan den som lekt av sig vet vad denne vill ha. 

Det jag försökte visa var hur tankarna kan gå när det är obalans i antal tidigare ligg. Tankar som inte alltid är logiska.

Jag ser en person som haft ett antal korta förhållanden och kanske barn med flera män som en större red flag än någon som haft mycket tillfälligt sex. Varför håller inte relationerna?
    Vad försöker jag hävda? Det var du som skrev om någon som haft många och farhågor att du då kanske inte är den bäste hon har haft.
  • Anonym (M)
    Tecum skrev 2024-12-01 16:19:03 följande:
    Du hävdar (i ditt inlägg) att män vill ha oerfarna kvinnor som inte förstår sitt bästa och därför stannar i en sämre relation.
    Jag visar att du har fel på bägge punkter, även om mäns tankar kan gå på det hållet
    Nej det hävdade jag inte alls, jag utgick ifrån och frågade om vad du skrev om DIG, jag skrev ingenting om att män vill det
Svar på tråden Äcklad över sin partners förflutna