Inlägg från: Anonym (borderlina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (borderlina)

Äcklad över sin partners förflutna

Jag äcklas över min egen bodycount, han verkar inte äcklas av mig. Eller åtminstone visar min man inte att han äcklas av det.

Men vad som är ännu bättre än det är att han inte verkar erotisera det heller. Det tycker jag vore värre.

Min man har en helt perfekt bodycount: Han hade en tjej när han var i sena tonår, de var ihop några år, sedan träffade han sin numera exfru, sedan mig. Så en bodycount på 3 vid en ålder på 50 och en bodycount som inte kommer öka från det. Jag har c:a 75 på en ålder 32 vilket är alldeles för många. Men den kommer inte öka från det givetvis.

Ca 73 hade jag hellre vart utan. Min första kärlek är jag glad att jag hade, det var en underbar kille, min man är jag givetvis överlycklig åt...men de ca 73 där mellan kunde jag hellre vart utan.  

• Anonym (borderlina)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-11-29 18:58:25 följande:
    Varför ens tänka tanken att han skulle "erotisera" det? Det är väl det sista man vill tänka på. Usch!
    Min ex gjorde det (och mycket värre saker).
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-11-29 19:17:57 följande:
    Han låter inte normal.
    Nej, han är en horribel människa. 
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-11-29 19:29:13 följande:
    Hur i hela fridens namn kommer det ens upp av "en händelse"???? Det har det liksom aldrig gjort i något samtal jag någonsin haft, vare sig med killar eller tjejkompisar. 
    "Händelsen" är en slags skamkänsla/måste berätta. Åtminstone för mig. När jag berättade detta för min man så kände jag mig skyldig då han är så fin och jag kände mig så äcklig och smutsig och att jag vill att han skall veta vad det är för äcklig slampa han har blivit kär i. Redan innan jag frågade honom visste jag att det var få. 

Blev som en öppning till att kunna vara ärlig om mitt förflutna.
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-11-29 19:40:06 följande:
    Fast varför lägga över det på din man? Är väl bättre att hantera känslan själv. Oavsett vad han visar utåt, så gör det honom förmodligen äcklad inuti.
    Hantera känslor själv är inte min starka sida. Dessutom anser jag att han har rätt att veta, även om han inte vill veta. Ok, nu låter det som att jag altruistisk, men så var det inte, jag var försäkrad om att han var väldigt kär i mig innan jag berättade det vilket kanske var manipulativt.
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-11-29 20:05:25 följande:
    Han "har rätt" till något han med största sannolikhet inte vill. Mycket märkligt resonerat. Stackars karl. Ja ja, nu börjar det bli OT och gjort är gjort. Han har dock mina sympatier.
    Jag tycker att man skall veta allt om varandra när man skall gifta sig och dela livet. Inklusive det dåliga.
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Borderline2) skrev 2024-11-29 23:16:15 följande:
    Håller helt med 
    :) great borderline-minds think alike :)
  • Anonym (borderlina)
    Svensson5 skrev 2024-11-29 23:53:31 följande:
    Då kan mr notborderline upplysa er om att många män accepterar och förstår att alla har en historia men vi vill absolut inte veta allt och alla detaljer.
    Jag har lyssnat på hur många podcasts och sett i hur många diskussioner som helst att en kvinnas sexuella förflutna är viktigt för de flesta män. 

Har du sett Whatever podcast? Det kommer upp i nästan vartenda avsnitt. 
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (M) skrev 2024-11-30 00:09:55 följande:

Men om det stämmer på honom så får han väl ta ansvar för sin egen inställning, och faktiskt fråga? Annars är det väl inte tillräckligt viktigt för honom, alternativt att han inte vill veta.

Jag vill veta allt om honom, och vill att han vet allt om mig. 
    Anonym (Hudas) skrev 2024-11-30 00:10:28 följande:
    Men då kanske män (om de nu verkligen är män) börja fundera på varför det är så otroligt viktigt. Det kan mycket väl hänga ihop med deras egna dåliga självkänsla. Då blir man nämligen svartsjuk, kontrollerande  och klängig på ett udda och konstigt sätt. Men det kanske är helt ok? Bara inte ens partner har några gamla ligg i rockärmen.
    Jag kan förstå det mycket väl då jag är väldigt tacksam över att min man haft få. Det är för mig ett tecken på att han är en bra man
    Svensson5 skrev 2024-11-30 00:29:32 följande:

jag har inte lyssnat på den!
    Det beror ju på, det är ju skillnad på att ha leget med 30-40st och 200

Och genom mig själv och vissa kompisar så vet jag att man inte alltid är något kap om man har haft det för lätt att fått ligga mycket.

Det är lätt att beteendet är kvar även om man råkar att vara kär 

30-40 är väldigt många det med, alldeles för många. Jag vet att jag inte har det beteendet trots mitt antal men jag kan mycket väl förstå att någon tror det särskilt ihop med min personlighetsstörning.

• Anonym (borderlina)
    Anonym (Tralalala) skrev 2024-11-30 09:36:18 följande:
    1. Du är tacksam att han har haft få och han får ta det att du knullar halva er bekantskapskrets?

2. Vad är ditt antal ett tecken på tycker du?

3. Så hur gick det då till, om du inte har det beteendet? Som renderade i dina gigantiska antal?
    1. Jag har inte legat med någon i hans bekantskapskrets. Han är 18 år äldre än mig och från en helt annan miljö. Han är väldigt kristen. Helt olika krets, och jag har numera ingen egen bekantskapskrets. De försvann ihop med mitt ex och det var underbart att slippa dem. Kriminella, knarkare...såna typer. Ja, jag är tacksam över att han vart med få, jag önskar också att det var så att jag hade vart med få.

2. Slampighet

3. Tidigare slampighet. Jag kanaliserar min nuvarande slampighet på min man.
  • Anonym (borderlina)
    Anonym (Borderline2) skrev 2024-11-30 10:08:56 följande:
    Förstår hur du tänker, men du är inte "slampig" det är ett skällsord som vi (och andra dömande människor sätter på oss) 
    Vi har en personlighetsstörning, som gör att vi när vi är obehandlad inte klarar att ha självrespekt och värde i oss själva. 

Jag har kallat mig själv det också, men nu när jag är frisk kan jag förstå hur en "vanlig" människa om dom haft samma personlighetsstörning skulle kunna hamna i exakt samma sits. 

Va snäll mot dig själv 
    Jag gillar att vara slampig på honom. Vara naken och klänga och sånt där.  Och att jag är den snuskigaste av oss. Få igång honom.

Med mitt knarkarcuckkvinnomisshandelsex hade jag ingen sexlust varken till honom eller hans äckliga "polare" som jag behövde vara med för att han hade skulder till dem. Jag disoccierade bort och fantiserade om min första pojkvän och drogade mig med alkohol+benso eller amfetamin+alkohol...vad som. helvete vad jag hatar "min fru med andra män" och den typen av saker. Har PTSD av sånt.

Men jag älskar att bete mig snuskigt/porrigt/slampigt mot min man.  
  • Anonym (borderlina)

Nu är min siffra boostad av att exet var cuck, men det är inte bara från det. Nätdejtade mycket en period och jag tycker det är obehagligt att vänta på att något skall hända, jag gillar inte när jag inte känner att jag är i kontroll över en situation så det blev ofta så att jag tog initiativ väldigt tidigt.

När jag gjorde så märkte jag att män tar snabbt en väldigt passiv roll och blir inte pushiga. De kommer inte tjata om sex eller vara "på" på det obehagliga sättet om en själv initierar sex hela tiden.

Svar på tråden Äcklad över sin partners förflutna