Inlägg från: Anonym (Tralalala) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tralalala)

Äcklad över sin partners förflutna

Anonym (Nä) skrev 2024-11-29 17:07:07 följande:
    Oavsett ålder? Jag tänker att det är skillnad att ha varit med 50+ stycken om man är under 30, men kanske inte lika illa om man är 40, 50? Då blir det i snitt två per år utslaget.
    Jag och min partner är runt 50 båda två, ingen av oss har under 10 sexpartners.
    Hade siffran varit 50 så hade jag inte fortsatt relationen.
    Han tänker likadant.
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (Varför?) skrev 2024-11-29 17:16:53 följande:

Varför ens diskutera antal? Det är få, vare sig de är tjejer eller killar, som kan hantera den diskussionen utan att döma den andre. 

För mig är det en tvärröd flagga att det ens kommer upp till diskussion. Och nej, jag har inte legat runt för fem öre och förlorade oskulden strax innan jag skulle fylla 21. 

Hos oss kom det upp av en händelse, ingen frågade den andra. Men när den ena nämnt det så gjorde den andra också det.

Jag skulle inte ha frågat rakt ut, men samtidigt är jag glad att veta att han inte legat runt en massa.
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (Man) skrev 2024-11-29 17:32:24 följande:

Precis som att man säger att ålder bara är en siffra så spelar det roll om siffran är för stor. Precis samma med antal sexpartners.

Nåja, åldern kan vara för låg men inte antalen sexpartners.
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-30 06:20:40 följande:
    1. Jag vill veta allt om honom, och vill att han vet allt om mig. 
    Anonym (Hudas) skrev 2024-11-30 00:10:28 följande:
    Men då kanske män (om de nu verkligen är män) börja fundera på varför det är så otroligt viktigt. Det kan mycket väl hänga ihop med deras egna dåliga självkänsla. Då blir man nämligen svartsjuk, kontrollerande  och klängig på ett udda och konstigt sätt. Men det kanske är helt ok? Bara inte ens partner har några gamla ligg i rockärmen.
    Jag kan förstå det mycket väl då jag är väldigt tacksam över att min man haft få

2.  Det är för mig ett tecken på att han är en bra man
    3. 30-40 är väldigt många det med, alldeles för många. Jag vet att jag inte har det beteendet trots mitt antal men jag kan mycket väl förstå att någon tror det särskilt ihop med min personlighetsstörning.

1. Du är tacksam att han har haft få och han får ta det att du knullar halva er bekantskapskrets?

2. Vad är ditt antal ett tecken på tycker du?

3. Så hur gick det då till, om du inte har det beteendet? Som renderade i dina gigantiska antal?
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (En haj med humor) skrev 2024-11-30 08:40:30 följande:

Jag har bara sex med män som jag personligen imponeras av, och då de inte är så många ställer jag mig frågande till hur man kan vilja ha sex med mer än 10-15 män under ett liv.

Samma här, mitt antal kan man räkna på fingrarna. Och alla behövs inte.
    Jag, personligen, äcklas av folk som ligger runt.
    Vill inte ens vara vän med en sån person.
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (borderlina) skrev 2024-11-30 09:58:57 följande:
    1. Jag har inte legat med någon i hans bekantskapskrets. Han är 18 år äldre än mig och från en helt annan miljö. Han är väldigt kristen. Helt olika krets, och jag har numera ingen egen bekantskapskrets. De försvann ihop med mitt ex och det var underbart att slippa dem. Kriminella, knarkare...såna typer. Ja, jag är tacksam över att han vart med få, jag önskar också att det var så att jag hade vart med få.

2. Slampighet

3. Tidigare slampighet. Jag kanaliserar min nuvarande slampighet på min man.
    1. Sorry, tog fel på dig och en annan.

2. Ärligt, skitbra trots allt!

3. Det gör du rätt i.

Det känns som du har fått ordning på det där iaf. Det är bra.
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (Borderline2) skrev 2024-11-30 10:04:35 följande:
    Hade inte velat vara vän med dig heller. Jag äcklas av folk som dömer andra människor när dom inte har en aning om vad de människorna har gått igenom.
    Det är ju bra.
    Då slipper vi varandra.

Slampigt beteende (både hos män och kvinnor) är inget jag befattar mig med. Oavsett vad.
  • Anonym (Tralalala)
    Tecum skrev 2024-11-30 15:10:56 följande:
    Nej det behöver jag inte. Och det är heller inte så enkelt som du försöker hävda, en som är oerfaren kan bli nyfiken på hur det skulle vara med andra och därför vara otrogen och lämna. Medan den som lekt av sig vet vad denne vill ha. 

Det jag försökte visa var hur tankarna kan gå när det är obalans i antal tidigare ligg. Tankar som inte alltid är logiska.

Jag ser en person som haft ett antal korta förhållanden och kanske barn med flera män som en större red flag än någon som haft mycket tillfälligt sex. Varför håller inte relationerna?
    Och varför lyckades dessa inte ens skapa relationerna?
  • Anonym (Tralalala)
    Tecum skrev 2024-11-30 15:30:37 följande:
    Vilka är "dessa", de som bara har tillfälligt sex?

I så fall beror det antingen på att de inte vill ha längre relationer eller att de är kräsna och letar efter någon mycket speciell. Och det är inte ovanligt att personer går från det första skälet till det andra när de mognat.

Självskadebeteende som sexmissbruk tror jag inte är så vanligt.
    Det är logiskt tänkande att förstå vilka som avsågs. Tänkte inte på att alla inte besitter det. Sorry.

Ingen bra kombination att vara kräsen och lättfotad, lindrigt uttryckt.
    Vilka "mycket speciella" är ens intresserade av en... vandringspokal?
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (Borderline2) skrev 2024-11-30 16:02:19 följande:
    Jag antar du är en sån som dömer människor med psykisk ohälsa och missbruksproblematik, hemlösa och sjukskrivna som inte "kammar sig och skaffar ett jobb" också. 

Låter som en högst trevlig prick i samhället du där. 
    Nej, det gör jag inte.

Det jag nämnde var folk som knullar runt. Inget annat.
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (Borderline2) skrev 2024-12-01 23:15:10 följande:
    Just d

Men du dömer ju 2 personer i denna tråd med psykisk ohälsa... Såå

Aa

Fint 
    Jag dömer den bristande moralen.
    Det beteendet äcklar mig.

Sen får du ta det precis som du vill, det förändrar ingenting.
  • Anonym (Tralalala)
    Anonym (Borderline2) skrev 2024-12-02 22:20:28 följande:
    Ditt beteende äcklar mig! 

Så nu är det färdig snackar 
    Haha, ok!

Mitt beteende är moraliskt, jag lever som jag lär och har inte hoppat från säng till säng någonsin i mitt liv.

Jag kan inte respektera någon som gör eller har gjort det. Det är bara så. Och ärligt talat så vill jag inte ens ändra på detta.

Bristande moral kan ge ett tvivelaktigt rykte för livet.
Svar på tråden Äcklad över sin partners förflutna