• Anonym (Man)

Äcklad över sin partners förflutna

Känns påhittat att någon skulle tycka att 7st är äckligt många. Men visst, när man kommer upp i 20-30+ så anser nog även jag det.

• Anonym (Man)
    Anonym (min) skrev 2024-11-29 15:51:55 följande:
    Jag tycker att hela idén om att värdera tjejer utifrån antal sexpartners är äcklig. Så en kille som uttryckte sig så om mig och mitt liv innan honom skulle inte bli långvarig i mitt liv. 

Min bakgrund är mitt liv. Det är inte något min partner ska sitta och tycka är äckligt. Då är vi inte kompatibla.

Och troligen bottnar det i att killen känner sig underlägsen och är rädd att bli jämförd och befunnen sämre än de tidigare man varit med. Men istället för att medge att han känner så, så försöker han lägga över skam på tjejen och göra det till hennes problem. Även det är jäkligt oattraktivt. 
    Det är äckligt med för många partners. Alla har bara olika preferenser var man drar gränsen.
  • Anonym (Man)
    Anonym (min) skrev 2024-11-29 15:56:33 följande:
    Du tycker det. Men det är inte fakta utan en åsikt. Och jag tycker att den åsikt du ger uttryck för är äcklig. 
    Det är vanligt att killar tycker det, troligtvis även tjejer som inte vill ha en kille som legat runt med halva stan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (min) skrev 2024-11-29 16:10:13 följande:
    Att det är vanligt är inte en ursäkt. Det är fortfarande en oattraktiv åsikt att ha. Och för mig skulle det inte vara okej att min kille hade såna åsikter, då kan han gå och ha de åsikterna nån annanstans.
    Även din åsikt om att det är en oattraktiv åsikt är subjektiv. För mig är det självklart att man inte vill ha någon som legat med halva stan.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nä) skrev 2024-11-29 16:19:03 följande:
    Så även om du hade legat med 500 killar så är det inte ok för honom att bli äcklas av det...?
    Allt över 20st är illa och allt över 50 skulle jag aldrig ens överväga.
  • Anonym (Man)

Precis som att man säger att ålder bara är en siffra så spelar det roll om siffran är för stor. Precis samma med antal sexpartners.

• Anonym (Man)
    Anonym (Tralalala) skrev 2024-11-29 17:40:27 följande:
    Nåja, åldern kan vara för låg men inte antalen sexpartners.
    Visst, men jag utgår från att vi diskuterar utifrån rimliga intervall.
  • Anonym (Man)
    Anonym (H) skrev 2024-11-29 17:36:40 följande:

Mitt ex hade knullat över 200 och jag kände mig hedrad över att jag var vinnaren...

(Nu kan alla karens börja ogilla inlägget)

Jag skulle kräkas, men inser att vi alla har olika preferenser.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kalle) skrev 2024-12-02 10:50:43 följande:
    Även folk med psykisk ohälsa kan göra dåliga saker. Får folk med psykisk ohälsa inte kritisieras för sitt beteende?
    Man har inte frikort och kringgår ansvar för de åsikter man uttrycker för att man har psykisk ohälsa. Det är lågt att diskutera och sedan gömma sig bakom detta faktum.
Svar på tråden Äcklad över sin partners förflutna