Pappan ger inte tillbaka mina saker
Det finns en superenkel lösning, allt som kommer över tröskeln skickas på och tillbaka.
Och inget går över ens egen tröskel som man vill behålla, så är problemet ur världen.
Det finns en superenkel lösning, allt som kommer över tröskeln skickas på och tillbaka.
Och inget går över ens egen tröskel som man vill behålla, så är problemet ur världen.
Inget båda måste vara med på, men det är LÖSNINGEN för TS.
Och du förstod jag pratade om lösningen hoppas jag, för TS är ju helt uppenbar?
Ändra dag och sluta skicka med saker, så har du löst ditt problem.
De kläder de kommer i, de kläder åker de sen hem i veckan senare.
Och inga saker med alls.
För du vill väl få slut på detta, för en sak verkar otroligt uppenbar och det är att exet kommer fortsätta med detta och aldrig sluta med det.
Så det är här du får ställa dig en fråga, vill jag betala för detta och deras kostnader som bör vara hos andra föräldern, eller vill du få stopp på det.
Om få stopp på det är det du vill, och exet vägrar, ja, då finns bara ett sätt kvar....
Säg till pappan att han bara är en stor jävla golddiggerf*tta som vill bli servad av andra, och att det var därför du lämnade honom.
Filma reaktionen och lägg ut på nätet- win-win.
Det är därför de ska gå i samma kläder dom kom med.
Ja, om du vill ha en förändring då.
Vill du ha en förändring så måste du ta tag i detta i egna händer och förklara eftersom mina grejer hamnar hos pappa, så MÅSTE vi göra så här.
Annars är det bara acceptera situationen, för det verkar inte som på vad du säger att detta någonsin kommer ändra sig.
Så du får ställa dig frågan, ska jag acceptera eller ska jag skrida till handling och göra något åt det.
Barnen får väl helt enkelt åka dit med exakt samma grejer som de kom till dig med. Matlådor och annat får de väl ha i skolan tills de ska till dig.
Försökt säga detta par ggr, men verkar vara att det går inte alls.
Och komiskt nog det enda som funkar och nu när exet inte vill delta i att få rätt saker till rätt ställe.
Då står du står och kommer ha detta i resten av denna tid av delat boende.
För du förstår väl att han inte kommer ändra sig och om du redan pratat med han flera ggr.