Inlägg från: Anonym (Kalle) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kalle)

Konferens - rätt eller fel?

Är man o gift sen många år. Barn och hus. Ska på konferens och undrar hur ni tänker kring detta - är det helt fel om kuken råkar glida in i kollegan när båda är på fyllan?

Kärleken är blind heter det ju, så tänker att det kanske ändå inte är så farligt så länge kollegan är snygg att se på? 

Hur tänker ni andra på FL? 

• Svar på tråden Konferens - rätt eller fel?
  • Anonym (Kalle)

Tack så mycket för alla svar, jag ska upp det här med min fru i samband med att vi knullar ikväll, så får vi se vad hon svarar. 

Är det så att hon verkar väldigt negativ så kanske jag får skippa konferensen, känns ju fånigt att åka dit om man ändå inte kan avnjuta ett kravlöst men passionerat konferensknull. 

• Anonym (Kalle)
    Anonym (Shitting bull) skrev 2024-11-28 18:44:46 följande:
    Är det på allvar det er arbetsgivare kräver? Att ni åker dit för att sätta på varandra, annars kan ni skita i det?
    Men orka sitta och lyssna på nån tönt som babblar en massa dynga till en Powerpoint som han suttit uppe och runkat till kvällen innan. För att inte tala om gruppövningar, Eva-Kajsa räcker upp handen och säger typ "Ja, jag tycker att det behövs mer kommunikatioooon mellan avdelningarna, som det är nu får vi ju inte reda på nånting" och alla nickar instämmande.
    Nä fy fan, om jag åker ska det finnas sprit och sex i ohemula mängder, annars stannar jag hellre hemma och jobbar på riktigt. 
  • Anonym (Kalle)

Här kommer en uppdatering, tack alla ni som gett råd! 

Det slutade med att jag åkte på konferensen trots allt, för att göra både frun och jobbet nöjda. 
    Konferensen var torsdag - lördag nu i helgen och bjöd inte på några större överaskningar. Jag kände att jag inte ville vara otrogen så när det blev dags att välja partner för natten så tog jag inte den snygga på Marknad utan den lite äldre fulare på Ekonomi. Eftersom jag inte var speciellt tänd på henne så räknas det inte som otrohet, även om det gick för henne flera gånger under natten. 
    Chefen kom och gratulerade henne på morgonen till en lyckad konferens, tydligen hade det hörts genom väggarna på konferenshotellet vad vi hade för oss.

Så det löste sig rätt bra till slut, chefen blev nöjd och jag behövde inte vara otrogen. 

Svar på tråden Konferens - rätt eller fel?