Anonym (Terapeuten) skrev 2024-11-28 09:16:46 följande:
Det riktiga knullet!
Är det en million dollar question eller är det så enkelt som att åskådliggöra våra primitiva drifter och könsroller vi har som djuret ?människan?? Komplicerar vi det? Hur ser det riktiga knullet ut? Vad vill kvinnan ha och kanske ännu mer intressant, vad klarar dagens män av att leverera? Fråga till alla damer på forumet. Ge oss den osminkade sanningen ;)
Det riktiga knullet innehåller erfarenhet och lyhördhet för motparten och alltså vet vad man håller på med. Även i en snabbis .
Jag som kvinna vill ha blandning av djuriskt sex där han äger mig och av passion där man möts i känslor och älskar likväl som nyfikenhet på nya saker och testar gränser.
Bra sex måste få ta tid både att utöva men också att lära sig.
Nu har jag erfarenhet bara av äldre män så jag kan inte uttala mig om "dagens" män . Dom äldre har koll och vet vad dom gör och dom krånglar inte till det.
Däremot har jag märkt tendenser bland yngre som jag pratar med att det verkar vara vanligare att ha sex utan känslor och DET känns inte alls okej . Det är verkligen att komplicera saken . För plötsligt en dag sitter 35-åringen och undrar varför sambon inte vill ha sex längre och kan verkligen inte ta till sig kopplingen mellan känslor och sex .. "vadå det är ju bara sex..".. nej min käre Watson det är precis vad det INTE är ..