• Anonym (Sven)

Avsugning

Min fru säger att hon blir kåt av och suga. Vill gärna ha en förklaring vad man blir kåt på

• Svar på tråden Avsugning
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (J) skrev 2024-11-29 18:46:55 följande:

Går du ner på henne?

Hur har ni det annars? Jag kan känna att jag inte har lust till det om jag tex är ledsen för något i förhållandet. För mig krävs det en viss känsla för att man ska vilja, att man vet vart man har varann. 

Ja jag verkligen älskar att slicka. Älskar när det blir rejält vått och får suga i sig saften. Skäms
  • Sugetpar

Jag älskar att suga och svälja. Det är så upphetsande att suga och höra hur sambon njuter och samtidigt blir jag upphetsad så fittan pulserar och självrinne. vi båda älskar oralsex :)

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (Saknar..) skrev 2024-11-30 09:36:39 följande:

Är det någon av er tjejer/kvinnor som gillar och penetrera med ett finger i rumpan på mannen samtidigt som ni suger? Flört
    Det är ju så härligt. Glad

????
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jo)
    Alma06 skrev 2024-12-01 22:48:27 följande:

Skulle säga att de är en precis som att män blir kåta av att slicka oss tjejer just grejen och känslan gör endel av oss kåta 

Precis så
  • 69Lars

Efter 20 år har vi äntligen börjat prata om sex och vad vi tycker om. Jag har förklarat min innersta önskan att bli avsugen . Hon har sugit men inte så jag kommer. Hon säger att det är obehagligt men vet hon ens? Jag älskar att slicka fitta och blir helt plaskblöt i ansiktet så vad är skillnaden med att tjejer inte vill suga så killen kommer? Kladdigt också. Tycker det är synd att man ska leva och inte få njuta av det mest vanliga sexet. Det är ju inte så att jag kräver stryp sex eller någon annan avvikande sex. 

• 69Lars

När man får tummen ner, vad betyder det egentligen. Man öppnar sig och berättar om något jobbigt så får man tummen ner 😳

• Anonym (Kille)
    69Lars skrev 2024-12-07 11:04:22 följande:

När man får tummen ner, vad betyder det egentligen. Man öppnar sig och berättar om något jobbigt så får man tummen ner 😳

Skit I dom. Ingen idé att bry sig om alla nertummar. Lev vidare i livet bar
Svar på tråden Avsugning