Inlägg från: Anonym (Saknar..) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Saknar..)

Avsugning

Anonym (Sven) skrev 2024-11-27 07:28:13 följande:
    Avsugning

Min fru säger att hon blir kåt av och suga. Vill gärna ha en förklaring vad man blir kåt på

Va glad att hon vill suga av dig och att det gör henne kåt. Glad
    Min vill aldrig suga mig hon gillar inte suga. Gråter
    Så njuuuuut.
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (J) skrev 2024-11-29 12:02:20 följande:

Det blir jag med! Så det bara rinner. Det är när jag hör och märker att han gillar det som gör det mesta, sen tycker jag det är sexigt. 

Låter ju helt underbart att du går igång på det så mycket och att det bara rinner till där nere. Flört
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (J) skrev 2024-11-29 12:03:01 följande:
    Ett tips är att aldrig fråga om det. och var nyduschad. Det är oerhört avtändande och hade nån frågat hade jag inte velat. 
    Jag frågar aldrig men hon gör det inte frivilligt iaf. 
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (Samma) skrev 2024-11-29 12:01:33 följande:
    Samma här. Frun suger inte. En tidigare flickvän gjorde det. Skönt att ha fått pröva på i alla fall.
    Ja alla andra man har haft har sugit men inte sambon nu. 
    Hon har gjort väldigt sällan många år emellan. 
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (J) skrev 2024-11-29 18:45:38 följande:
    Haha ja det borde vara ett bevis på att man verkligen gillar det :) jag blir förvånad själv ibland när jag efter en stund märker det, ofta märker jag att det droppar eller att jag blir blöt om benet eller så
    Wow vad häftigt. Det skulle jag vilja vara med om att det droppar och rinner ner för benen från musen. Flört
    Hade varit så härligt att få sig en rejäl avsugning och bara komma hejdlöst i munnen och hon sväljer. Tungan ute
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (J) skrev 2024-11-29 18:46:55 följande:

Går du ner på henne?

Hur har ni det annars? Jag kan känna att jag inte har lust till det om jag tex är ledsen för något i förhållandet. För mig krävs det en viss känsla för att man ska vilja, att man vet vart man har varann. 

Ja jag verkligen älskar att slicka. Älskar när det blir rejält vått och får suga i sig saften. Skäms
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Saknar..)
    Anonym (Saknar..) skrev 2024-11-30 09:36:39 följande:

Är det någon av er tjejer/kvinnor som gillar och penetrera med ett finger i rumpan på mannen samtidigt som ni suger? Flört
    Det är ju så härligt. Glad

????
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Avsugning