• Anonym (Frågande)

Vad är det för typ av människor som hänger på FL?

Som jag ser det har jag noterat tre typer av människor:
    1. Föräldrar och folk i relationer som använder FL för att få tips och råd. Dessa tror jag utgör majoriteten av användarna här på FL.

2. Folk som är intresserade/engagerade. Dessa brukar förekomma i politiska, psykologiska och samhällsmässiga trådar.

3. Psykopater som använder FL för att trycka ner andra. Dessa utgör en minoritet men är frekventa i relationstrådar där de får möjlighet att döma ut andra.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Vad är det för typ av människor som hänger på FL?
  • Anonym

Jag tror att du inte vet vad en psykopat är.
    Att du är en som slänger sig med diverse diagnoser över folk du ogillar.

• Anonym (Charlotte)

Ensamma män som inte kan förstå att de är singel pga sin egen personlighet och inte pga att kvinnor är elaka, själviska, tjocka etc 

• Anonym (Frågande)
    Anonym skrev 2024-11-26 20:20:27 följande:

Jag tror att du inte vet vad en psykopat är.
    Att du är en som slänger sig med diverse diagnoser över folk du ogillar.

Tro mig, jag vet exakt vad en psykopat är. Jag är själv en!
  • Anonym (Olika samma)

Tror vi alla består av flera olika delar. En person kan vara syster, kollega, samhällsintresserad, fotbollsfantast, kärlekskrank, en dag förbannad, en annan dag uttråkad osv.

• Anonym (L)
    Anonym (Charlotte) skrev 2024-11-26 20:21:44 följande:

Ensamma män som inte kan förstå att de är singel pga sin egen personlighet och inte pga att kvinnor är elaka, själviska, tjocka etc 

Även ensamma män som förstår att det är dem det är fel på och inte skyller på kvinnor. Även om de inte är lika många.
  • Anonym (Frågande)

Jag är rätt övertygad om att psykopaterna är de som kommer bli kränkta av min trådstart vilket är briljant...

• Anonym (Lars Larsson)
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-26 20:34:44 följande:

Jag är rätt övertygad om att psykopaterna är de som kommer bli kränkta av min trådstart vilket är briljant...

Det briljanta ligger i att definiera alla som man tycker har en jobbig åsikt som psykopater.
  • Anonym (Hmmm)
    Anonym (Lars Larsson) skrev 2024-11-26 20:48:00 följande:
    Det briljanta ligger i att definiera alla som man tycker har en jobbig åsikt som psykopater.
    Big balls on that guy ... Jag är imponerad. Snacka om att inbjuda till att bli larsad.
Svar på tråden Vad är det för typ av människor som hänger på FL?