Anonym (Fia) skrev 2024-11-29 19:22:32 följande:
Nåja, din ovilja att besvara skribenters frågor i din egen tråd fick mig att googla på begreppet karens. Få träffar dock! Karens ser ut på ett visst sätt. Är 50 plus. Protesterar högljutt vid upplevda oförrätter plus annat. Uppenbarligen jämställer du kvinnliga medlemmar som använder tummen ned knappen med amerikanska karens. Hur kan du vara så säker på deras bakgrund?
Anonym (Frågande) skrev 2024-11-29 17:08:01 följande:
Då blir jag glad av att haretat honom ännu mer, tro mig!
Svarat förvånar mig något när det väl var du som i dina inlägg vägrade bemöta skäliga frågor.
Jag jämställer definitivt karens på FL med amerikanska Karens! Beteendet är exakt likadant: kärringar som saknar liv och måste ha drama i sitt liv för att det ska fungera. Frågan är varför du blir så arg över detta faktum? Tror du att det inte existerar psykopatiska karens här på FL som vill trycka ner andra? Om du tror det, vad exakt är du emot i det jag säger?
ClumsySmurf skrev 2024-11-29 19:12:09 följande:
Anonym (Frågande) skrev 2024-11-27 06:05:23 följande:
En rolig notis: Dessa psykopatiska karens har ett enda vapen: Ogilla inlägg! Att argumentera emot kan de inte för de är livrädda för kognitiv dissonans. Kolla detta inlägg imorgon kväll. Kommer ha flera dislikes än 4, vilket är trådens rekord. Lättriggade karens på FL är det roligaste att reta upp för man vet hur lätt man kommer under deras skinn
man får ju lära sej redan på dagis att samhällets lättkränkta och fegaste är psykopaterna, men de vågar ju i alla fall småjävlas med att ogilla inlägg.
jag tycker inte din trådstart är särskilt briljant...
Jag försöker inte vara briljant heller