Inlägg från: Anonym (Frågande) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Frågande)

Vad är det för typ av människor som hänger på FL?

Som jag ser det har jag noterat tre typer av människor:
    1. Föräldrar och folk i relationer som använder FL för att få tips och råd. Dessa tror jag utgör majoriteten av användarna här på FL.

2. Folk som är intresserade/engagerade. Dessa brukar förekomma i politiska, psykologiska och samhällsmässiga trådar.

3. Psykopater som använder FL för att trycka ner andra. Dessa utgör en minoritet men är frekventa i relationstrådar där de får möjlighet att döma ut andra.

Vad tror ni?

• Svar på tråden Vad är det för typ av människor som hänger på FL?
  • Anonym (Frågande)
    Anonym skrev 2024-11-26 20:20:27 följande:

Jag tror att du inte vet vad en psykopat är.
    Att du är en som slänger sig med diverse diagnoser över folk du ogillar.

Tro mig, jag vet exakt vad en psykopat är. Jag är själv en!
  • Anonym (Frågande)

Jag är rätt övertygad om att psykopaterna är de som kommer bli kränkta av min trådstart vilket är briljant...

• Anonym (Frågande)
    Anonym (Lars Larsson) skrev 2024-11-26 20:48:00 följande:
    Det briljanta ligger i att definiera alla som man tycker har en jobbig åsikt som psykopater.
    Jaja klassiska rationaliseringen "jag är inte elak utan jag säger bara vad jag tycker". Har du hört den där om "jag är inte alkoholist" också?
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-26 20:55:46 följande:
    Big balls on that guy ... Jag är imponerad. Snacka om att inbjuda till att bli larsad.
    Oh vad farligt! Ett gäng ensamma karens som blir arga för minsta lilla någonting som kan uppfattas som kritik! Det krävs inga big balls... det räcker med en mikro för det, tro mig!
  • Anonym (Frågande)

En rolig notis: Dessa psykopatiska karens har ett enda vapen: Ogilla inlägg! Att argumentera emot kan de inte för de är livrädda för kognitiv dissonans. Kolla detta inlägg imorgon kväll. Kommer ha flera dislikes än 4, vilket är trådens rekord. Lättriggade karens på FL är det roligaste att reta upp för man vet hur lätt man kommer under deras skinn

• Anonym (Frågande)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-27 09:19:43 följande:
    Vad snackar du om? Jag imponerades av att han stack ut hakan och tog en giganisk risk att bli lars-klassad av LarsÖverallt. Det var som att be om det. Som jag skrev.

Ingen aning om vilka karens eller vilken kritik du syftar på.
    Har ingenting med ämnet att göra så varför ens ta upp det?
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-27 09:34:25 följande:
    För att det var imponerande.
    Varför citera och svara om något helt annat?
    Men det Hade ingenting med ämnet att göra, så skriv inte sånt!
    Anonym (Fia) skrev 2024-11-27 11:39:51 följande:

Grälsjuka 😤

Jag är 100% grälsjuk! Jag får faktiskt njutning i att sätta dit folk jag inte gillar. Och Familjeliv kryllar av psykopatiska karens och dessa är enligt mig den mest ruttna sortens människor eftersom de har så många egenskaper som är skadligt för samhället, exempelvis jantelagen och att hoppa på människor som mår dåligt!
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (N) skrev 2024-11-27 12:44:02 följande:
    Vilken dubbelmoral 
    Nej för jag står för vad jag gör. Psykopaterna på FL försöker hela tiden rationalisera sin uppenbara vilja att sätta dit människor och att få drama med att låtsas att man har en ädel orsak bakom, som att man bara vill hjälpa eller att man bara säger vad man tycker. Detta är bara ett manipulativt sätt att täcka över ens eget syfte som istället handlar om att sätta dit andra.

Ska vi jämföra så sitter jag inte och grälar med folk som behöver hjälp här på FL utan jag gör det mot folk som är uppenbart skadliga individer mot andra.
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-27 11:51:53 följande:
    Vad är det som sätter stopp för din förmåga att besvara frågor?
    Är du blind? Jag har skrivit över fem svar i tråden. Varför hittar du på skit?
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (Hmmm) skrev 2024-11-27 20:53:00 följande:
    Ja, jag är blind.

Du kan inte svara på frågan om varför du inte kan svara heller?
    Du har inte besvarat en enda av alla de frågor jag ställt till dig. Att du skrivit andra inlägg har kanske inte helt med det att göra eller?
    Då heter det i singular "fråga" eftersom du bara ställt en enda fråga. Frågan var varför jag citerar dig och svarar på något helt annat? Anledningen är att det du säger är totalt nonsens och har noll relevans för ämnet. Jag har en fråga till dig isf: Om man håller för näsan och öronen när man nyser, sprängs skallen då?

(Svar: Ja, men i ditt fall skulle det betraktas som ett IQ-lyft)
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (Fia) skrev 2024-11-28 22:31:45 följande:

Okej men vill du vara snäll och definiera vad psykopatiska karens är för slags personlighetstyper, tack! Är obekant med karens begreppet. Super om någon här som du tar parti för människor som mår dåligt. 

Anonym (N) skrev 2024-11-27 12:46:30 följande:
    Och att alla de trådarna är trolltrådar hoppas jag att du fattar.

Japp kryllar av trolltrådar i de issues som räknades upp. Vad beror det på frågar man sig? 

Kverulanter? Diskussionslystna vetgiriga flockas på sociala medier?

Kärringar som använder ogilla-knappen som vapen (detta inlägg kommer ogillas av åtminstone 3 karens).
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (Fia) skrev 2024-11-28 22:42:10 följande:
    Hoppla, hoppla! Not nice at all to anyone. Föreställ dig om medlemmen mår mentalt illa och ges en sån kommentar av TS som initierar och administrerar tråden. 🤔
    Då blir jag glad av att haretat honom ännu mer, tro mig!
  • Anonym (Frågande)
    Anonym (Fia) skrev 2024-11-29 19:22:32 följande:
    Nåja, din ovilja att besvara skribenters frågor i din egen tråd fick mig att googla på begreppet karens. Få träffar dock! Karens ser ut på ett visst sätt. Är 50 plus. Protesterar högljutt vid upplevda oförrätter plus annat. Uppenbarligen  jämställer du kvinnliga medlemmar som använder tummen ned knappen med amerikanska karens. Hur kan du vara så säker på deras bakgrund? 
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-29 17:08:01 följande:
    Då blir jag glad av att haretat honom ännu mer, tro mig!
    Svarat förvånar mig något när det väl var du som i dina inlägg vägrade bemöta skäliga frågor.
    Jag jämställer definitivt karens på FL med amerikanska Karens! Beteendet är exakt likadant: kärringar som saknar liv och måste ha drama i sitt liv för att det ska fungera. Frågan är varför du blir så arg över detta faktum? Tror du att det inte existerar psykopatiska karens här på FL som vill trycka ner andra? Om du tror det, vad exakt är du emot i det jag säger?
    ClumsySmurf skrev 2024-11-29 19:12:09 följande:
    Anonym (Frågande) skrev 2024-11-27 06:05:23 följande:

En rolig notis: Dessa psykopatiska karens har ett enda vapen: Ogilla inlägg! Att argumentera emot kan de inte för de är livrädda för kognitiv dissonans. Kolla detta inlägg imorgon kväll. Kommer ha flera dislikes än 4, vilket är trådens rekord. Lättriggade karens på FL är det roligaste att reta upp för man vet hur lätt man kommer under deras skinn

man får ju lära sej redan på dagis att samhällets lättkränkta och fegaste är psykopaterna, men de vågar ju i alla fall småjävlas med att ogilla inlägg.
    jag tycker inte din trådstart är särskilt briljant...

Jag försöker inte vara briljant heller
Svar på tråden Vad är det för typ av människor som hänger på FL?