• Anonym (Kaffe är gott)

Varför i ditt förhållande?

Du som är i ett förhållande. Varför är du det? För mig är det för att jag känner genuin kärlek för min partner. I min förra relation som var lång den främsta anledningen att det var praktiskt. Hon var en relativt okomplicerat person med liknande värderingar som mig. Ibland kan jag längta tillbaka till en sådan relation. Det är mycket enklare men man är skapligt könslodöd under en sån relation.

• Svar på tråden Varför i ditt förhållande?
  • Anonym (Jag)

För att han behandlar mig väl. Förutom det så klart att han är en jättefin person, är väldigt attraktiv, vi har bra sex och har fina samtal, myskvällar och annat.

• Anonym (Kaffe är gott)
    Anonym (Jag) skrev 2024-11-24 10:26:03 följande:

För att han behandlar mig väl. Förutom det så klart att han är en jättefin person, är väldigt attraktiv, vi har bra sex och har fina samtal, myskvällar och annat.

Oj. Det där lät nästan som hur min partner sammanfattar det vi har. Men hon sov till 11 så du kan inte vara hon 😊
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Kaffe är gott) skrev 2024-11-24 12:12:58 följande:
    Oj. Det där lät nästan som hur min partner sammanfattar det vi har. Men hon sov till 11 så du kan inte vara hon 😊
    Haha nää och jag är inte sambo heller :) Men det är väl så en relation ska vara också tycker jag. Sedan är han inte så där konfrontativ och surig som en del kan vara, vi har en bra och mogen kommunikation.
Svar på tråden Varför i ditt förhållande?