• Anonym (Lyse)

Kille som inte vet hur man har sex

Hej
    Jag har en killkompis och vi båda blev sugna på att ligga. Vi är i 20 års åldern och han har haft förhållanden i typ 15-16 årsåldern och sa att han typ haft sex då. Vårt ligg blev inte lyckat. vi hade inget bra förspel och han kunde inte få upp den. Han visste hur man runkar för han har tydligen inte gjort det någon gång i livet och aldrig försökt onanera heller. Sedan fick han inte in den då vi inte var upphetsade samtidigt så vi gav upp. Kände på något sätt att han var omogen och även att jag blev osäker. Ångrar att vi försökte ens. Han sa dock att vi haft sex nu. Kan säga att han kommer från en vanlig familj med en normal syn på sex och han är ganska utåtriktad i sociala sammanhang.

• Svar på tråden Kille som inte vet hur man har sex
  • Cewinsmamma
    Anonym (Lyse) skrev 2024-11-24 12:32:48 följande:
    Såg att jag skrev lite otydligt men menade att hela sexet var avtändande för mig.
    Du måste ju inte ligga med honom, bara så du vet.
  • Baam777
    Anonym (Lyse) skrev 2024-11-24 09:39:35 följande:

Hej
    Jag har en killkompis och vi båda blev sugna på att ligga. Vi är i 20 års åldern och han har haft förhållanden i typ 15-16 årsåldern och sa att han typ haft sex då. Vårt ligg blev inte lyckat. vi hade inget bra förspel och han kunde inte få upp den. Han visste hur man runkar för han har tydligen inte gjort det någon gång i livet och aldrig försökt onanera heller. Sedan fick han inte in den då vi inte var upphetsade samtidigt så vi gav upp. Kände på något sätt att han var omogen och även att jag blev osäker. Ångrar att vi försökte ens. Han sa dock att vi haft sex nu. Kan säga att han kommer från en vanlig familj med en normal syn på sex och han är ganska utåtriktad i sociala sammanhang.

Visste du inte att det finns killar som är oerfarna? så du var tvungen att skriva av dig på familjeliv haha
  • KimLinnefeldt

Är ni kära i varandra? Tror du på ett längre eller livslångt förhållande? I så fall så kommer ni att lösa det här problemet.

• Anonym (Erik)
    Baam777 skrev 2024-11-25 11:34:21 följande:
    Visste du inte att det finns killar som är oerfarna? så du var tvungen att skriva av dig på familjeliv haha
    Tråkig och hånfull kommentar, tycker jag.
  • Anonym (6)

Faktiskt helt otroligt märkligt med 20åringar som aldrig tagit på sig själva. Låter asexuellt.

• Anonym (a)
    Anonym (Erik) skrev 2024-11-25 14:08:18 följande:
    Tråkig och hånfull kommentar, tycker jag.
    Rättfärdigad, hela tråden är skum
  • Anonym (Kim)

Ditt ansvar i det hela då? Skyll inte allt på stackars killen. Ni skulle stannat vid att typ skeda med kläderna på för sex var ingen bra idé. Om du besitter så stor erfarenhet vid din ringa ålder bör du ha kunnat lösa och hjälpa honom på traven.

• Tom Araya
    Anonym (Lyse) skrev 2024-11-24 09:39:35 följande:

Hej

Vad vill du säga eller fråga med din trådstart?

Att killar i 20-årsåldern ofta både är omogna och inte särskilt sexuellt erfarna är en existerande verklighet. Tjejer ligger före i allt fram till 30-årsåldern. Det är inte jättekonstigt att tjejer i tonåren och i ung vuxen ålder ofta drar sig till 1-5 år äldre killar.
  • Anonym (Lyse)
    Anonym (6) skrev 2024-11-25 16:54:49 följande:

Faktiskt helt otroligt märkligt med 20åringar som aldrig tagit på sig själva. Låter asexuellt.

Det var det jag reagerade mest på. Hur man aldrig har onanerat i den åldern. Märktes på honom på något sätt att han aldrig utforskat den världen alls
  • Anonym (Lyse)
    Dimisi skrev 2024-11-24 15:40:25 följande:

Ni blev båda sugna på att ligga, skriver du. Ni är kompisar som har samma problem: Ni längtar efter närhet men har ingen partner.

Det problemet delar ni med väldigt många. Men det finns ingen quick fix. Det klart att han inte får upp den och du inte blir blöt om villkoret för er intima stund var att det skulle ske utan känslor.

Sättet du tänker om honom nu, att du är besviken på honom, att det bara är hans fel att ni inte upplevde härlig närhet, är kallt och utan kärlek.

Hur hade det varit om vi varit ihop och haft känslor och sexet blev såhär?
  • Anonym (6)
    Anonym (Lyse) skrev 2024-11-25 20:27:12 följande:
    Det var det jag reagerade mest på. Hur man aldrig har onanerat i den åldern. Märktes på honom på något sätt att han aldrig utforskat den världen alls
    Det måste vara helt otroligt ovanligt! 
    Och kommer inte heller från en religiös familj som kunde ha satt griller, skuld och skam i huvudet på honom genom att skamma onani.
    Jag tror att han är asexuell, även om han var nyfiken på dig sexuellt. När han har provat lite gissar jag att han kommer att landa i den läggningen och inte ha mer sex. Fast kanske kan lusten vakna en aning om han blir riktigt kär?
  • Dimisi
    Anonym (Lyse) skrev 2024-11-25 20:29:00 följande:
    Hur hade det varit om vi varit ihop och haft känslor och sexet blev såhär?
    Det hade varit helt normalt. När man är stressad, har självtvivel eller är ut fas av annan anledning, har man svårt att flytta blodet från hjärnan till könsorganen. Det händer alla. Om man älskar sin partner blir man inte sur eller besviken för att det tar längre tid än vanligt att varva ner och kunna njuta av varandra.
Svar på tråden Kille som inte vet hur man har sex