• Anonym (Lyse)

Kille som inte vet hur man har sex

Hej
    Jag har en killkompis och vi båda blev sugna på att ligga. Vi är i 20 års åldern och han har haft förhållanden i typ 15-16 årsåldern och sa att han typ haft sex då. Vårt ligg blev inte lyckat. vi hade inget bra förspel och han kunde inte få upp den. Han visste hur man runkar för han har tydligen inte gjort det någon gång i livet och aldrig försökt onanera heller. Sedan fick han inte in den då vi inte var upphetsade samtidigt så vi gav upp. Kände på något sätt att han var omogen och även att jag blev osäker. Ångrar att vi försökte ens. Han sa dock att vi haft sex nu. Kan säga att han kommer från en vanlig familj med en normal syn på sex och han är ganska utåtriktad i sociala sammanhang.

• Svar på tråden Kille som inte vet hur man har sex
  • Freddie K

Det låter tråkigt, men han kanske lider av prestationsångest och kanske inte är så erfaren? Ni får väl prova igen och berätta för den andre vad ni gillar och inte gillar så löser det sig nog.

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Anonym (Lyse)
    Freddie K skrev 2024-11-24 09:41:16 följande:

Det låter tråkigt, men han kanske lider av prestationsångest och kanske inte är så erfaren? Ni får väl prova igen och berätta för den andre vad ni gillar och inte gillar så löser det sig nog.

Tror inte han är så erfaren då han inte ens onanerat själv. Tyvärr blev jag otänd av detta så vet inte om jag vill prova med honom igen 
  • Freddie K
    Anonym (Lyse) skrev 2024-11-24 11:33:34 följande:
    Tror inte han är så erfaren då han inte ens onanerat själv. Tyvärr blev jag otänd av detta så vet inte om jag vill prova med honom igen 
    Ok, det förstår jag. Det kan ju vara så avtändande om han inte ens har onanerat själv.
  • Anonym (Lyse)
    Freddie K skrev 2024-11-24 11:40:40 följande:
    Ok, det förstår jag. Det kan ju vara så avtändande om han inte ens har onanerat själv.
    Såg att jag skrev lite otydligt men menade att hela sexet var avtändande för mig.
  • Freddie K
    Anonym (Lyse) skrev 2024-11-24 12:32:48 följande:
    Såg att jag skrev lite otydligt men menade att hela sexet var avtändande för mig.
    Jo, det förstod jag. Det låter som att du skulle behöva en riktig man som visste vad han gjorde.
  • Anonym (C)

Du har hittat en oerfaren kille som har prestationsångest och inte vet vad han ska göra. Vilket kap! Grattis!

• Anonym (a)
    Freddie K skrev 2024-11-24 12:33:58 följande:
    Jo, det förstod jag. Det låter som att du skulle behöva en riktig man som visste vad han gjorde.
    Spyr.
  • Anonym (H)

Känner igen mig själv i killen. Det dröjde länge innan jag träffade en tjej som ville gå ut med mig och efter några gånger så skulle vi ha sex första gången. Jag skämdes över att fortfarande vara oskuld så jag sa inget men hade en enorm prestationsångest och visste inte var jag skulle ta på henne mm. Och jag fick inte upp den heller och det gjorde allt mycket jobbigare men jag gjorde mitt bästa för att smeka henne. Önskar jag hade vågat vara uppriktig. På din beskrivning verkar han vara lika osäker som jag var så misstänker att det faktiskt var hans första gång.

• Dimisi

Ni blev båda sugna på att ligga, skriver du. Ni är kompisar som har samma problem: Ni längtar efter närhet men har ingen partner.

Det problemet delar ni med väldigt många. Men det finns ingen quick fix. Det klart att han inte får upp den och du inte blir blöt om villkoret för er intima stund var att det skulle ske utan känslor.

Sättet du tänker om honom nu, att du är besviken på honom, att det bara är hans fel att ni inte upplevde härlig närhet, är kallt och utan kärlek.

• Anonym (Billy)

Att ligga utan att vara kåt och attraherad blir inte lyckat. 

Det räcket inte att man vill ligga, man måste vara kåt också. 

Svar på tråden Kille som inte vet hur man har sex