Anonym (Li) skrev 2024-11-25 12:57:35 följande:
De flesta gör så men talar inte om det. Tänk om alla var lättkränkta istället. Det är inget farligt. Alla bakterier försvinner ju när man diskar dem.
De flesta gör inte så. Fast den här diskussionen har vi redan haft i den andra tråden så jag lämnar det ämnet.
On topic: Min äckligaste toaupplevelse var på en intensivkurs inför körkortet för sådär femton år sedan. Jag skulle gå kursen en månad, men var tvungen att ta två veckor i taget med två veckors mellanrum pga jobb, så jag bodde tillsammans med olika människor de olika veckorna. Första veckorna var inga problem, vuxna människor som var renliga och välartade, de sista veckorna däremot... Det första jag möttes av när jag kom dit på morgonen var en toalett med en kisspöl just nedanför toastolen, fullt av kiss på ringen och en bajskorv i toaletten... Och bajsspår
ovanpå ringen...
Än idag undrar jag 1. hur klantig måste man vara för att lyckas både kissa en halvmeter framför toan och 2. bajsa ovanpå ringen, samt hur korkad man är när man bara lämnar toaletten i det skicket.
Och inte blev det bättre av att jag försökte spola bort skiten och insåg att det var stopp i avloppet... Jag tyckte synd om den snälla tjejen som hyrde ut huset när jag gick till henne (de hade kontoret i samma hus) när jag var tvungen att förklara för henne att hon tyvärr hade en riktigt gris inneboende. Jag hoppas att hon inte trodde att jag försökte skylla ifrån mig...