Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Äckligaste hände på toa

Raggartjejen skrev 2024-11-24 13:13:27 följande:
    Samma här!
    Jag brukar även använda plasthandskar (såna som finns i b.l.a vården) när jag går på offentliga toaletter.
    Det får ju ändå finnas gränser för hur fjollig man får lov att bli, tänker jag.
  • Anonym (H)
    Anonym (Li) skrev 2024-11-25 10:32:01 följande:
    Nu handlade det om restauranger på köpcentret som jag skrev först. Därför tar man med sig köpcentrets toaring också. Den som man har hemma kör man i sin egen diskmaskin. Fortfarande.
    Jag kommer i så fall att tacka nej till nobelpriset.
    Ja, jag har hört att menyn inte är så bra på Nobelmiddagen, på det hela en massa nördar och kungligheter. 
    Jobbigt.
  • Anonym (H)
    jeolpeol skrev 2024-11-25 09:29:39 följande:
    Ah vad smart. Så nästa gång man ska städa toaletten hemma så tar man bara med sig allt till närmaste restaurang och ber dem diska. Briljant. Jag tror du kommer få Nobelpriset för denna insikt.
    Vore en bra idé för Ballar av Stål och liknande humorprogram. Lyckas David Batra få personalen att diska toalettprylar?
    Även en så trevlig person som Batra (ej den ingifta varianten såklart!!) skulle nog få svordomar efter sig om han försökte😂😄
  • Anonym (H)
    Anonym (-) skrev 2024-11-24 23:16:21 följande:

Använder inte offentliga toaletter ens, inte såna på köpcentrum iallafall, där kreti och pleti rör sig fritt. 

Om naturen skulle kalla lite extra högt på en så smiter jag in på en bibliotekstoalett istället. Har bara positiva erfarenheter av såna. Varför vet jag inte. Kanske är det mest fler vettiga människor som hänger där. 

Jag skulle rekommendera att smita in på Dramaaaten för fina damer som är rädda för att lufta skinkorna i närheten av folk som damer inte anser är lika fina i kanten. 
    Bibliotek? Snacka om att blanda sig med kreti och pleti!
  • Anonym (H)
    Anonym (-) skrev 2024-11-25 13:55:03 följande:
    Tvärtom, på biblioteken hittar man ofta de smarta, sofistikerade typerna, som tagit till sig detta med basal hygien sen barndomen. 

Om vi inte snackar skolbibliotek då där en del osnutna slynglar helt saknar allt det ovannämnda p.g.a. spökande tonårshormoner och lättja. 

Och du - att klara basic toaletthygien handlar inte om att vara "fin i kanten" utan snarare om vanligt jäkla folkvett.  Lika självklart för de flesta som att duscha och inte gå omkring och stinka svett under armarna. Bara lowlifes som gör det. 
    Ja, det handlar om helt vanligt folkvett att gå på toa normalt.
    Du verkar däremot inte tycka det då du känner dig tvungen att söka upp andra ställen än offentliga toaletter för att undvika "kreti och pleti". Du tror alltså att vanligt folk inte kan gå på toa? Att det bara är något fina damer klarar av.

De flesta toaletter på centralstationer, restauranger, bibliotek, köpcentrum, sjukhus mm. är faktiskt fräscha.
    Att en gång vara med om att någon skitit i att spola är inte ett trauma så stort att man börjar gå omvägar för att släppa ut lite gyllene vatten.
    Du kanske spanar på de unga hunkarna? Flört
  • Anonym (H)
    Anonym (-) skrev 2024-11-25 13:55:03 följande:
    Tvärtom, på biblioteken hittar man ofta de smarta, sofistikerade typerna, som tagit till sig detta med basal hygien sen barndomen. 

Om vi inte snackar skolbibliotek då där en del osnutna slynglar helt saknar allt det ovannämnda p.g.a. spökande tonårshormoner och lättja. 

Och du - att klara basic toaletthygien handlar inte om att vara "fin i kanten" utan snarare om vanligt jäkla folkvett.  Lika självklart för de flesta som att duscha och inte gå omkring och stinka svett under armarna. Bara lowlifes som gör det. 
    Du verkar känna många "lowlifes" då du vet mycket om dem..
  • Anonym (H)
    Anonym (-) skrev 2024-11-25 16:11:28 följande:
    Med tanke på mina erfarenheter så finns det en hel del lowlifes eller disträa tonåringar som inte fixar detta med vanligt toalettvett nej och det är därför jag inte väljer större köpcentrum där många fler av dem använder toaletterna. 

Mindre platser med en sofistikerad miljö brukar vara mer fräscha, det är ganska logiskt rentav. 

Nej, det är nog snarare du som är gubbsjuk och stirrar på småflickor som inte vill ha med dig att göra. Sluta projicera denna på mig och sök hjälp istället för gubbsnusket. 
    Vilka är dessa "kreti och pleti" för dig? Tonåringar? Och folk som hänger på köpcentrum? Är det unga män? Tanter? Vilken typ av folk är det du har så svårt för? Anar jag någon dold rasism eller annan nedlåtande attityd? 

Jag är nog för ung och har fel kön för gubbsjuka. Post-tonårs-sjuk kanske? Pre-medelålders-hunk-sjuk?
  • Anonym (H)
    jeolpeol skrev 2024-11-25 16:53:09 följande:
    Jodå jag vet, dock är det ju inte tillåtet att anklaga folk för att trolleria så jag driver med 😁 
    Driva får man göra hur mycket man vill!

Av inläggen jag skrev denna lediga, regniga, familjelivsfulla dag så var kanske 30% seriösa, 30% halvseriösa och 30% ironiska, sarkastiska eller försök att vara rolig. Typ.
  • Anonym (H)
    Anonym (-) skrev 2024-11-25 16:54:30 följande:
    Vad tror du själv att jag menar? Knarkare, a-lagare, psykon som snackar med sig själva. 
    På ditt negativa, nedlåtande sätt att skriva kan man tro att du menar vanligt folk eller alla som inte är som du.
    Jag vill med all välmening upplysa dig om att en del saker du skriver kan tolkas oerhört nedlåtande. 
Svar på tråden Äckligaste hände på toa