Inlägg från: Anonym (Li) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Li)

Äckligaste hände på toa

Tänk om alla vore så lättkränkta. Det är bakterier överallt och det är bara att tvätta bort dem. Sen kan man ta med sig locket ut och be någon personal som går förbi eller gå in på ett av köpcentrets matställen och be dem köra locket och ringen i sin diskmaskin.

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Li)
    molly50 skrev 2024-11-24 23:28:09 följande:
    Det handlar inte om att vara kränkt utan om att det är ett vidrigt beteende att göra så och sen inte ta rätt på det efter sig.
    Man undrar ju om de beter sig på samma sätt när de är hemma.

Visst kan man säga till personal som får ta hand om det.
    Men aldrig att jag skulle släpa med mig toaborste och toaring ut.
    Varför ska man göra det?
    Bajspartiklar finns det överallt! Det bästa är att ta med sig sakerna in på en restaurang och be dem fixa det. Det är inget farligt.
  • Anonym (Li)
    jeolpeol skrev 2024-11-25 09:29:39 följande:
    Ah vad smart. Så nästa gång man ska städa toaletten hemma så tar man bara med sig allt till närmaste restaurang och ber dem diska. Briljant. Jag tror du kommer få Nobelpriset för denna insikt.
    Nu handlade det om restauranger på köpcentret som jag skrev först. Därför tar man med sig köpcentrets toaring också. Den som man har hemma kör man i sin egen diskmaskin. Fortfarande.
    Jag kommer i så fall att tacka nej till nobelpriset.
  • Anonym (Li)
    jeolpeol skrev 2024-11-25 12:28:37 följande:
    Stort av dig!

Ja för det är ju så mycket mer praktiskt att släpa allt från toaletten till köket istället för att ta med rengöringsmedel och trasa till toaletten. Förresten, vilket program ska man köra toaborsten och toaringen i? Det står ingenting på dem...
    De flesta gör så men talar inte om det. Tänk om alla var lättkränkta istället. Det är inget farligt. Alla bakterier försvinner ju när man diskar dem.
  • Anonym (Li)

Även på bilbiotek diskar man sakerna ifrån toaletten i diskmaskin. Det finns inga bakterier kvar.

• Anonym (Li)
    Anonym (J) skrev 2024-11-25 16:08:17 följande:
    Den enda som tycker att du är rolig är du själv.
    Det här är inget skämt!! De flesta gör så men inte många pratar om det.
  • Anonym (Li)

Är man så rädd för ofarliga bakterier så kan man inte äta på restaurang eller vara utomhus alls nästan.

• Anonym (Li)

Den här tråden handlar om att man inte vill ta i toaringen eller locket på köpcentret. Då kan man få den diskad så att man kan ta i den. Inte om bakterier i sallad.

• Anonym (Li)

Det gör jag verkligen inte!!!

• Anonym (Li)

Toaborstar har väl inte varit på tal i den här tråden!

Svar på tråden Äckligaste hände på toa