Inlägg från: Anonym (Usch) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Usch)

Äckligaste hände på toa

Måste berätta det äckligaste. Jag var och handlade på ett köpcenter igår och känner att jag behöver gå på toa. Gick in på en toa och ska lyfta locket. När jag tar tag i locket känner jag något kladdigt. Drar snabbt bort handen i panik och locket flyger upp medans jag fruktar det äckligaste. Vågar först inte titta men kollar sedan försiktigt och mycket riktigt, där är bajs. Min fina hand har fått en främmande människas vidriga bajs på sig. Blir förbannad och äcklad samtidigt som jag får kväljningar av synen och stanken. Ser även att hela undersidan av ringen är inkletad i bajs vad verkar vara medvetet. Asså vem f*n gör så? Så jävla vidrigt för oss som vill använda toan efter.

Tvättar händerna snabbt och ordentligt. Men inte släppa detta just nu. Att någon idiot saboterar sådär medvetet. Är ganska äckelmagad för kroppsvätskor och självklart händer en sådan sak mig.

• Svar på tråden Äckligaste hände på toa
  • Anonym (Usch)
    Anonym (M) skrev 2024-11-24 09:51:25 följande:

Vidrigt äckligt att ta med handen direkt på locket och dessutom där man inte ser, tittade du åt ett annat håll eller stack du in fingrarna under locket eftersom du inte såg att det var bajs där?

Jag tar alltid ett papper mellan när jag vidrör locket

Brukar ta i sidan. har aldrig hänt mig något liknande innan så man öppnade det utan att reflektera. Kommer inte vidröra locket med handen längre utan tänker använda skon i fortsättningen 
Svar på tråden Äckligaste hände på toa