• Anonym (E)

Övertänker jag?

Anonym (O) skrev 2024-11-21 21:13:43 följande:
    Övertänker jag?

Min kille och jag ska träffas på lördag och han har planerat dagen, vilket är fint. Dock reagerar jag på att han sagt även tid på när vi avslutar dagen. Vem tänker ens på tid när man ses med någon man gillar? Och han nämnde även att om jag inte känner mig bättre på lördag så kan vi skjuta på det. Jag har mens och mådde lite illa idag men det blir ju bättre dag för dag. Vet inte men blir orolig.

Vad exakt är det du blir orolig över? Vill han inte umgås med dig så hade han väl aldrig planerat något, det lär knappast vara ett planerat break up som avslut...

Han har väl helt enkelt planerat någon sorts aktivitet som råkar vara en viss tid, det behöver ju inte betyda att du måste åka hem direkt efter, ni kanske åker hem till honom och sover sen liksom men just det ni skulle göra kanske är slut kl. 20 tex
  • Anonym (E)
    Anonym (O) skrev 2024-11-21 21:24:40 följande:
    Han nämnde att vi avslutar kl 23 
    Asså brukar ni sova över hos varandra så åker ni väl hem till någon av er annars åker ni väl hem och sover var för sig, 23 är väl rätt sent tycker iaf jag så nu fattar jag ännu mindre vad du är orolig över
  • Anonym (E)
    Anonym (O) skrev 2024-11-21 21:31:12 följande:
    Nej vi sover inte över hos varandra. Tänkte mer för det är lördag om han planerar vidare något utan mig.
    Ehh... Nej det tvivlar jag på, men du känner ju honom bättre än vad jag gör, om han är någon som brukar påbörja en utekväll med killgänget vid midnatt så finns det väl en möjlighet att det är så men det är aldrig en tanke som skulle slå mig
Svar på tråden Övertänker jag?