Inlägg från: Anonym (E) |Visa alla inlägg
  • Anonym (E)

Varför blev min ena son annorlunda? Varför får jag stöd av bekanta, men inte från Familjeliv?

Hm, vad sägs som att inte alla på FL är naiva spånhuvuden? Historien är tröttsam och lika falskklingande som vanligt.

• Anonym (E)
    Anonym (Xana) skrev 2024-11-22 15:10:31 följande:

Med tanke på hur du skriver så misstänker jag att du är invandrare? Vill inte förolämpa, men man märker det på texten. Ser de annorlunda på uppfostran därifrån du kommer, och det där är tillåtet att slå barn?

Men dra mig... TS är en karaktär.
  • Anonym (E)

TS vill ju ha svar på sina mängder av trådar "åt rätt håll" så givetvis kommer han  då att svara på även om allt påhittat verkligen börjat trassla in sig med tydliga fel hela tiden.

• Anonym (E)
    Anonym (Omvänt) skrev 2024-11-24 12:54:27 följande:
    Anonym (M2) skrev 2024-11-24 12:25:26 följande:
    Du kan dra den om Rödluvan också 😅

Är det verkligen så otroligt att en ensam människa försöker bearbeta sina trauman med hjälp av ett nätforum?

Terapi är antingen dyrt eller svårt att få tillgång till. Plus att det kan kännas lättare att skriva till anonyma främlingar än att sitta ansikte mot ansikte med någon som har som jobb att gräva i ens innersta.
    Varför ska man vända på sitt scenario i x antal trådar när responsen är samma, vad ger det? Vad om alla andra eljest trådar från rätt håll? Nej, det är inte ett troligt scenario att detta är någon form av bearbetning.
  • Anonym (E)
    Anonym (A) skrev 2024-11-24 12:59:52 följande:
    Håller med. Jag gjorde en liknande sak här för 6-7 år sedan. Det var lättare att skriva här än att få hjälp av en vettig terapeut. 
    Att du postar en massa trådar om samma sak, aggressivt perspektiv under flera år?
  • Anonym (E)

Det är inte från enbart två håll denna TS brukar posta heller. Plus alla intrasslade lögner, så tråkigt. Panta mera.

• Anonym (E)

Lol det är inte som att det är första eller andra eller fjärde gången som någon säger precis samma sak: att tråden är Omvänd.

• Anonym (E)

Ditt luftiga namn är redan utspritt.

• Anonym (E)
    Anonym (Omvänt) skrev 2024-11-25 19:56:26 följande:
    Nej, inget sådant. Jag ägnar bara lite för mycket av mitt liv åt Familjelivs forum. Cool

Hoppas att du också får en bra vecka och att du lyckas få all hjälp du behöver för att läka efter din trasiga uppväxt!
    Men du förstår väl att det inte är någon form av plötsligt genombrott för TS?
  • Anonym (E)

Som sagt är det inget nytt att någon säger att trådarna som pågått under flera år om "mamman"/"vänner"/"tjej"/" ser någon panta" är omvända. Det kommer mera.

Svar på tråden Varför blev min ena son annorlunda? Varför får jag stöd av bekanta, men inte från Familjeliv?