• heylov

Kan inte pluga!!

Varje gång jag sitter och pluggar jag börja o bli kåt! problemet är att jag vill träffa tjejer och mysa med men tills nu lyckade jag inte! finns det någon tips? jag letade i sex sajter och de flesta är pure scam så om ni vet någonting tackar jag er i förhand! 

• Svar på tråden Kan inte pluga!!
  • Anonym

Det har tyvärr tagit sig uttryck i din bristande stavningsförmåga. Försök att få någon språkutbildning att subventionera någon form av gammaldags kyskhetsattiralj för att komma ikapp.

• Liventill

Vi tjejer tänder på män som vi kan ha ett intellektuellt utbyte med. Gissa vilken kategori du tillhör?

• Anonym (Doggy)

Instämmer med föregående. Börja med att lära dig ordentlig svenska så kanske du har strötre chans att lyckas hitta någon.

• Anonym (Jo)
    Anonym (Doggy) skrev 2024-11-20 20:35:57 följande:

Instämmer med föregående. Börja med att lära dig ordentlig svenska så kanske du har strötre chans att lyckas hitta någon.

Instämmer till fullo
  • Anonym (:)

Vilka jä**a puckon det finns i denna tråd. Man kan ha bra och intellektuella samtal med nån som har problem att stava. Låg IQ på svarande i denna tråd.

• EnAnonumius
    Anonym (:) skrev 2024-11-20 22:34:10 följande:

Vilka jä**a puckon det finns i denna tråd. Man kan ha bra och intellektuella samtal med nån som har problem att stava. Låg IQ på svarande i denna tråd.

👍
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (7)

Du kanske skulle prova med 7 eller 8 sajter istället för bara sex.

• Goneril
    Anonym (:) skrev 2024-11-20 22:34:10 följande:

Dyslektiker, till exempel, har inte bristande intellektuell förmåga. Dock kan bristfällig stavning och usel meningsbyggnad medföra svårigheter att etablera kontakt inledningsvis. När kontakt väl har knutits kan  dyslektikern visa att hon eller han är normalbegåvad trots handikappet. 
  • Goneril

TS kan inte "pluga", faktum är att ingen annan kan det heller eftersom ordet inte finns. Det närmaste man kommer är "plåga" och det beskriver nog TS upplevelse; att sitta med en massa böcker i stället för med vackra unga damer. TS, det är bara att härda ut, pluggandet tar dig närmre de vackra damerna.

• KimLinnefeldt

Om sexlusten gör att du har svårt att fokusera på pluggandet så kanske du behöver onanera (oftare), det brukar lätta då.

Ditt andra problem, att träffa någon att ligga med, är förstås mer komplicerat. Kanske finns det några kvinnor omkring dig som kan vara möjliga kärlekspartners?

Svar på tråden Kan inte pluga!!