• heylov

Kan inte pluga!!

Varje gång jag sitter och pluggar jag börja o bli kåt! problemet är att jag vill träffa tjejer och mysa med men tills nu lyckade jag inte! finns det någon tips? jag letade i sex sajter och de flesta är pure scam så om ni vet någonting tackar jag er i förhand! 

• Svar på tråden Kan inte pluga!!
  • Anonym

Det har tyvärr tagit sig uttryck i din bristande stavningsförmåga. Försök att få någon språkutbildning att subventionera någon form av gammaldags kyskhetsattiralj för att komma ikapp.

• Liventill

Vi tjejer tänder på män som vi kan ha ett intellektuellt utbyte med. Gissa vilken kategori du tillhör?

• Anonym (Doggy)

Instämmer med föregående. Börja med att lära dig ordentlig svenska så kanske du har strötre chans att lyckas hitta någon.

• Anonym (Jo)
    Anonym (Doggy) skrev 2024-11-20 20:35:57 följande:

Instämmer med föregående. Börja med att lära dig ordentlig svenska så kanske du har strötre chans att lyckas hitta någon.

Instämmer till fullo
  • Anonym (:)

Vilka jä**a puckon det finns i denna tråd. Man kan ha bra och intellektuella samtal med nån som har problem att stava. Låg IQ på svarande i denna tråd.

• EnAnonumius
    Anonym (:) skrev 2024-11-20 22:34:10 följande:

Vilka jä**a puckon det finns i denna tråd. Man kan ha bra och intellektuella samtal med nån som har problem att stava. Låg IQ på svarande i denna tråd.

👍
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • Anonym (7)

Du kanske skulle prova med 7 eller 8 sajter istället för bara sex.

Svar på tråden Kan inte pluga!!