• Anonym (Kvinna30år)

Är kåt hela tiden?

Hej jag är otroligt kåt hela tiden, onanerar varje dag och hade gärna haft sex flera gånger om dagen.
    jag har Varit tillsammans med min man i 10 år och när vi har sex så är de otroligt, de är ca 2-3 gånger i veckan?problemet är att jag känner mig aldrig nöjd? precis efter att vi haft sex så är han alltid väldigt nöjd men känner mig aldrig helt tillfredsställd trots att jag oftast får flera orgasmer varje gång. min Man har ju inte samma sexlust som mig, vilket jag köper. men jag har börjat se min sexlust som ett problem nu, någon som varit med om samma? 

• Svar på tråden Är kåt hela tiden?
  • Anonym (Kvinna30år)

Ska tillägga att vi har 3 barn mellan 9-4 år, jag är previs över 30 och trodde inte att detta skulle vara ett problem. 

• SannnaB

Jag känner också så. Onanerar flera gånger om dan och har sex en gång i veckan men jag vill ha det oftare. 

• Anonym (Jo)

Har inte samma som dig men du skulle tjäna på att dämpa din sexualitet, och att ta det lugnare under sex så du faktiskt "hinner" njuta (även om ni håller på en timme, det är inte tiden utan känslan som är viktig).

• Anonym (Kvinna30år)
    SannnaB skrev 2024-11-20 14:38:17 följande:

Jag känner också så. Onanerar flera gånger om dan och har sex en gång i veckan men jag vill ha det oftare. 

Har du pratat med din partner om det? Vi har pratat om de och han har bara inte lika stor aptit för sex Och när jag tänker på det så har det nog alltid varit jag som är mest på. 

sen vet han kanske inte riktigt att jag onanerar hela tiden, känner typ en skam över de? 

• SannnaB
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 15:11:34 följande:

Har du pratat med din partner om det? Vi har pratat om de och han har bara inte lika stor aptit för sex Och när jag tänker på det så har det nog alltid varit jag som är mest på. 

sen vet han kanske inte riktigt att jag onanerar hela tiden, känner typ en skam över de? 

Jag har en älskare som jag träffar en gång i veckan. Han kan inte oftare tyvärr. Han vet att jag har stor aptit på sex och när vi har sex så är det jättehärligt. 
  • Dardi007

Alla har samma problem , den ena partner tok kåt hela tiden medans den andre går på sparläge ! Vi har nästan samma hos oss . Hon är sådär medans jag kan ha sex när som :D

• Tukt

Många mäter sex i orgasmer, antal och styrka. Men sex är  så mycket mer. Närhet, bekräftelse och kreativitet. Men även så då att sex också kanaliserar mycket psykologiska aspekter. 
    Så när man är kåt, så behöver det per automatik inte betyda att det bara är det kroppsliga behovet, på samma sätt som behovet av att gå på toaletten. Kanske mer då behovet av mat, som kan vara så mycket mer än att bara fylla magen.
    Kanske är det där skon klämmer?

• Anonym (J)

Tänker på PGAD (tror jag det heter)? Persistant genital arousal disorder. Minns inte vad det heter på svenska. Men då är det väl att man typ hela tiden känner sig ?kåt? fast man egentligen inte är kåt , vet in om det är rätt förklarat. Har sett nån dokumentär om det. 

• Man i norr
    Tukt skrev 2024-11-20 15:45:42 följande:

Många mäter sex i orgasmer, antal och styrka. Men sex är  så mycket mer. Närhet, bekräftelse och kreativitet. Men även så då att sex också kanaliserar mycket psykologiska aspekter. 
    Så när man är kåt, så behöver det per automatik inte betyda att det bara är det kroppsliga behovet, på samma sätt som behovet av att gå på toaletten. Kanske mer då behovet av mat, som kan vara så mycket mer än att bara fylla magen.
    Kanske är det där skon klämmer?

Håller med, men det innebär ju bara att avsaknaden och längtan efter sex blir ännu större?
  • Baam777
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 14:36:37 följande:
    Är kåt hela tiden?

Hej jag är otroligt kåt hela tiden, onanerar varje dag och hade gärna haft sex flera gånger om dagen.
    jag har Varit tillsammans med min man i 10 år och när vi har sex så är de otroligt, de är ca 2-3 gånger i veckan?problemet är att jag känner mig aldrig nöjd? precis efter att vi haft sex så är han alltid väldigt nöjd men känner mig aldrig helt tillfredsställd trots att jag oftast får flera orgasmer varje gång. min Man har ju inte samma sexlust som mig, vilket jag köper. men jag har börjat se min sexlust som ett problem nu, någon som varit med om samma? 

Var försiktig nu. så det inte blir tjatsex. Tjatsex är våldtäkt. 
  • Anonym (Luttrad)
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 14:36:37 följande:
    Är kåt hela tiden?

Typ de flesta män?
    Skillnaden är väl att de snarare får sex 2-3ggr/ mån istf vecka?
  • Tukt
    Man i norr skrev 2024-11-20 17:48:40 följande:
    Håller med, men det innebär ju bara att avsaknaden och längtan efter sex blir ännu större?
    Om man vet vad som ligger bakom kan det vara lättare att kanalisera. Att helt enkelt, i någon mån, ha bättre sex som fyller alla de behov man har. Och då är det inte säkert det blir lika mycket av en ständig klåda.
  • Anonym (Christina)

Har du alltid haft såhär stort behov av sex? Är det något som påverkar dog och relationen med din man negativt?

• Anonym (Kvinna30år)
    Anonym (Christina) skrev 2024-11-20 18:46:03 följande:

Har du alltid haft såhär stort behov av sex? Är det något som påverkar dog och relationen med din man negativt?

Nej de skulle jag inte säga att den varit. Sex har varit ett sätt för mig att vara självdestruktiv, har i mitt ?tidigare? liv innan min man bara använt sex för uppmärksamhet, har haft ett väldigt krångligt liv under uppväxt med föräldrar som använder droger och alkohol. Har liksom aldrig njutit av sex först jag träffade min man, aldrig känt mig trygg på de sättet som jag gjort med honom. Det påverkar oss inte negativt, mer mig isf Pga att de är jobbigt att känna såhär. har aldrig tjatat eller tvingat mig på honom och köper helt hans känslor och han mina. 
  • Anonym (Kvinna30år)
    Baam777 skrev 2024-11-20 17:52:48 följande:
    Var försiktig nu. så det inte blir tjatsex. Tjatsex är våldtäkt. 
    Har aldrig tjatat eller tvingat mig på honom och skulle aldrig göra det då jag själv blivit våldtagen, väldigt onödig kommentar. 
  • Anonym (Christina)
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 20:50:42 följande:
    Nej de skulle jag inte säga att den varit. Sex har varit ett sätt för mig att vara självdestruktiv, har i mitt ?tidigare? liv innan min man bara använt sex för uppmärksamhet, har haft ett väldigt krångligt liv under uppväxt med föräldrar som använder droger och alkohol. Har liksom aldrig njutit av sex först jag träffade min man, aldrig känt mig trygg på de sättet som jag gjort med honom. Det påverkar oss inte negativt, mer mig isf Pga att de är jobbigt att känna såhär. har aldrig tjatat eller tvingat mig på honom och köper helt hans känslor och han mina. 
    Anonym (Kvinna30år) skrev 2024-11-20 20:52:13 följande:
    Har aldrig tjatat eller tvingat mig på honom och skulle aldrig göra det då jag själv blivit våldtagen, väldigt onödig kommentar. 
    Det förklarar en del. Det kan vara så att destruktiviteten med sex har ett samband med våldtäkten, om det började efter våldtäkten vill säga. Har du inte träffat en psykolog ännu så tycker jag att du ska göra det. Jag har liknande erfarenhet.

Svar på tråden Är kåt hela tiden?