Inlägg från: Anonym (Dkn) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Dkn)

Gravid kanske för att jag lurade killen. Blandade känslor.

Vi har varit ihop i 3 år och är båda över 25 (han närmare 30 ) jag lite yngre. Sedan något halvår har jag börjat ööngta enormt efter barn vi använder avbrutet ( ja jag vet inte säkert). Han är inte redo för barn men är ok om det skulle hända. Hzdagarna jag har mens brukar han komma i mig.

Jag blev besatt av tanken på barn och tänkte att jag skulle fejka min mens med att smeta lite teaterblod i mig under äggloasning och säga att jag hade mens (köpte en sort som såg naturlig ut och tvättas lätt bort). Detta sammanföll med att han var bortrest när jag faktiskt hade mens.

Nu har jag plussat. Jag har inte berättat för hlnom än. Vad fska jag göra? Mår så dåligt över det jag gjort. Hoppas någonstans att det avbrutna gjort mig gravid men det har inte hänt en enda gång under de 2 åren vi använt metoden. 

• Svar på tråden Gravid kanske för att jag lurade killen. Blandade känslor.
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (Hmmm ...., ,) skrev 2024-11-18 14:26:53 följande:

Herregud.... förbered dig på ett liv som ensamstående mamma i "bästa" fall. Fruktansvärt,  stackars unge med en sån mamma. 

Är säker på att han inte kommer lämna mig pga graviditet, han kommer inte gå veta om mitt fusk och jag kommer aldrig göra nåt så galet igen. Jag ångrar det men gjort är gjort
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (C) skrev 2024-11-18 15:05:35 följande:

Tycker mig känna igen det här. Avbryt graviditeten så snart som möjligt. Vilket jäkla smuts som lurar medvetet en kille att bli pappa. Ni är lika goda kålsupare som leker rysk roulette med avbrutet. Att göra så där borde få någon form av reprimand. Tvångsinsatt implantat eller p-sprutor upp till ja jävligt länge iaf. 

Han är ju med på det avbrutna så helt emot att jag blir gravid är han inte
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (F) skrev 2024-11-18 14:24:46 följande:

Var ärlig!!!!

Ingen mår bra av att veta. Jag ska låta honom tro att det avbrutna "tog sig".
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (Dkn) skrev 2024-11-18 16:39:50 följande:
    Ingen mår bra av att veta. Jag ska låta honom tro att det avbrutna "tog sig".
    ..vilket det iofs kan ha gjort
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (Eget ansvar) skrev 2024-11-18 17:01:32 följande:

Alltså, han har inte skyddat sig så han får stå sitt eget kast. Han kunde sterilisera sig eller använt kondom om han ville vara säker på att inte bli pappa.

Han vill ju ha barn, helst inte nu bara men sterilisering hade varit det mest korkade han hade kunnat göra.
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (Klara) skrev 2024-11-18 16:47:20 följande:
    Är det du som har skrivit en massa trådar om avbrutet förut som skriver att du har en sambo som är läkare? Som vill ha barn fast han vill vänta .. Fast lite olika åldrar i varje tråd.

Isåfall hade väl sambon ett eller två barn innan och det är dom det verkligen är synd om och han som är en oansvarig pappa som utsätter sina barn för en sån person , har svårt att tro att det inte har märkts något alls innan.

Men hoppas det inte är samma person och att det inte finns något stackars barn med i bilden (förutom det ni ska ha). 
    Ok, nej min sambo är inte läkare och har inga barn sen innan.
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (nää) skrev 2024-11-18 16:53:16 följande:
    Du gick för långt när du köpte teaterblod och började spela teater med ditt eget barns liv. Vilken härlig start!
    Ja det var riktigt fult och jag ångrar  mig. Väljer dock att tro att det blev till med det avbrutna även om det känns dumt att ens ha försökt.
  • Anonym (Dkn)
    Anonym (C) skrev 2024-11-18 17:21:27 följande:
    Ja avbrutet som INTE leder till graviditet. Du gjorde ju det med flit. Inget hoppsan där inte. Fullfjädrad lögnerska som dessutom iscensätter med fejkblod och allt. Fy för den lede. Det är att gå för långt. Sjukt långt! 
    Vi har haft sex flera ggr så jag vet inte vilket av samlagen ledde till graviditeten. Man kan ju inte veta
Svar på tråden Gravid kanske för att jag lurade killen. Blandade känslor.