• Anonym (Nid?)

Nidblödning äl+6-7?

Hej,
    Har bim någonstans runt 23/11. Tempar och fick bekräftad ägglossning med både temp och ägglossningstester.

6 dagar efter ägglossning kom en sparsam jusrosa flytning, senare under dagen blev den ljusbrun. Den syntes även i trosskydd dagen därpå (äl+7). Nu (äl+8) är den borta. Är på bim-6-7 idag. 

Försöker att inte leta symtom i övrigt men är lite illamående, har lite rörig mage och är väldigt trött.

Någon som känner igen sig att detta skulle kunna resultera en graviditet? Söker solskenshistorier men vill ändå höra om det är någon som fått detta utan att det resulterat i en graviditet.

• Svar på tråden Nidblödning äl+6-7?
  • Anonym (Nid?)
    Anonym (?) skrev 2024-11-16 22:25:48 följande:

Har plussat och är i vecka 4+2. har inga symtom. Så bara för du har symtom behöer det inte vara nått. Du kanske inbillar dig

Det har jag koll på! Lite skönt att höra då jag inte haft solklara symtom tidigare förrän långt efter bim. Frågan är dock gällande nidblödning. Minns inte att jag haft en sådan tidigare därför undrar jag. Hade du en sådan? Grattis till graviditeten!
  • Anonym (Nid?)
    Aliona skrev 2024-11-17 00:01:49 följande:

Det låter som en typisk nidblödning. Jag hade också på äl+6 en liten blödning, men det var bara liten som en femkrona, sen inget mer. Vi får väl hålla tummarna! 

Däremot är det inte troligt att illamående och trötthet är graviditetssymptom så tidigt. Hotmonnivåerna som ger symptom är fortfarande så låga då. 

Tack för svar! Håller tummarna för oss! När har du bim och när tänker du testa? 😀
  • Anonym (Nid?)
    Aliona skrev 2024-11-17 07:55:59 följande:
    Jag är redan klar med min graviditet, håller tummarna för dig! Jag testade på äl+14, vilket med min vanliga cykel är bim+4. Det är så himla tråkigt att få negativt test, och önnu tråkigare om det först blir positivt men sen inte blir något, så jag ville inte testa tidigt. 
    Jag förstår precis. I början av denna resa var det spännande att testa. Nu är det lika stor besvikelse var gång 🙃😂 grattis till bebis ❤️
Svar på tråden Nidblödning äl+6-7?