Inlägg från: Anonym (J) |Visa alla inlägg
  • Anonym (J)

Konstig fråga

Fick fråga av en kille om jag nånsin funderat på att jobba som hora? Jag sa till han att jag går hem nu, men det slutade med att vi låg? Tror inte jag ska fortsätta med denna man?

• Svar på tråden Konstig fråga
  • Anonym (J)
    Anonym skrev 2024-11-12 22:51:45 följande:

Alltså vad mycket trolltrådar 

Nej detta är faktiskt sant
  • Anonym (J)
    Anonym (Trolle) skrev 2024-11-12 23:14:15 följande:

Ja i Trollskogen händer det sådant hela tiden. 

?
  • Anonym (J)
    KimLinnefeldt skrev 2024-11-13 11:34:44 följande:

Känns som en överreaktion. Man ska kunna prata om allt, pröva olika tankar och idéer utan att någon känner sig kränkt. Jag hatar när man sätter upp strikta regler för vad man får prata om.

Att jag känner mig mig kränkt menar du? 
  • Anonym (J)
    Goneril skrev 2024-11-13 17:20:22 följande:

Dumt att TS inte gick hem direkt, där borde inte blivit något sängkammarbesök. Var han hallick? Tänkte han anställa dig i så fall? Då var det väl en provanställning det handlade om, han ville kolla om han kunde anställa dig. Hur som helst var det kränkande. Har du någon bekant som bor på en lantgård? Kan du i så fall be att få ett lass gödsel och sedan sprida ut den framför hans ytterdörr? Skit får skit tillbaka.

Ja inte hallick men köper väl sex antar jag? Vet det var dumt att ligga med han..😓
  • Anonym (J)
    Goneril skrev 2024-11-13 22:38:25 följande:
    Jag förstår att du är arg och besviken. Du trodde gott om honom men han förnedrade dig. När jag läser denna trådstart och liknande blir jag så arg å dessa tjejers vägnar; hoppas det skulle finnas något bra och lämpligt sätt att hämnas eller skämma ut dem.                  Problemet: Hämnden kan slå tillbaka. En påhälsning av Hells Angels vore effektivt, men det är nog inte att rekommendera och dyrt blir det att anlita dem. Kanske någon fantasifull kan hitta på något sätt som inte innebär en risk. 
    Jag har ändå legat med han några gånger? Men det är inte så bra trots allt? han har ändå många andra om han ger dem betalt vet jag inte?
Svar på tråden Konstig fråga